اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۲۱۸۷۷
کدام تیم به جذب ستاره لیگ برتر نزدیک است؟
سامان فلاح مدافع شمالی تیم پیکان، روزهای شلوغی را در نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران سپری می کند.
۱۸:۱۲ - ۱۷ تير ۱۴۰۲
وانانیوز|

یکی از ستاره های یکی دو فصل اخیر فوتبال ایران سامان فلاح مدافع شمالی پیکان است. این بازیکن ۲۲ ساله که عضو تیم ملی امید است، مورد توجه تیم های مطرح لیگ برتری قرار دارد ولی هنوز تیم بعدی فلاح مشخص نشده است. باشگاه پیکان می خواهد از تک ستاره تیمش درامد خوبی کسب کند و به همین دلیل مبلغ بالایی برای دادن رضایتنامه این بازیکن طلب کرده است. آن‌طور که اعلام شد مبلغ رضایتنامه فلاح چیزی بین ۲۰ تا ۲۵ میلیارد است و باشگاه پیکان قصد ندارد با کمتر از این مبلغ سامان را بفروشد.

با وجود پیشنهاد خوب و نقد سپاهان، این بازیکن علاقه زیادی به بازی برای پرسپولیس دارد و به گفته نزدیکان این بازیکن، فلاح به‌شدت پرسپولیسی است و خیلی دلش می‌خواهد در کنار مرتضی پورعلی‌گنجی الگوی فوتبالی‌اش بازی کند. با وجود علاقه زیاد فلاح به بازی در پرسپولیس، این باشگاه هیچ پیشنهادی به پیکان برای جذب این بازیکن نداده و به نظر می‌رسد رفتن سامان به این تیم در این تابستان بعید خواهد بود، به خصوص اینکه پرسپولیس قصد دارد کنعانی زادگان را به خدمت بگیرد.

غیر از سپاهان دو باشگاه استقلال و تراکتور هم به شدت به دنبال جذب این بازیکن هستند. استقلال که اوضاع مدیریتی بدی دارد و تکلیف مدیرعامل این باشگاه هم مشخص نیست، چندی قبل شرایط جذب فلاح را جویا شد. استقلالی که مشکلات مالی زیادی دارند،از باشگاه پیکان خواستند که رضایتنامه فلاح را برای این تیم صادر کند و به صورت قسطی و در چند مرحله پول رضایتنامه این بازیکن را دریافت کنند. پیشنهادی که بلافاصله توسط باشگاه پیکان رد شد و آن ها اعلام کردند به این پول نیاز دارند تا بتوانند بازیکن جدید به خدمت بگیرند. تراکتور هم که فصل نقل و انتقالات خوبی داشته،خواهان جذب این بازیکن شد.

تراکتوری ها اعلام کردند که به جای پول رضایتنامه ۳ بازیکن خود را به پیکان می دهند که این موضوع تا حدود زیادی مورد قبول باشگاه پیکان قرار گرفت. طی ۴۸ ساعت گذشته اما یک تیم دیگر به جمع مشتریان فلاح اضافه شده و تا این لحظه بیشترین شانس را برای جذب این بازیکن دارد. باشگاه گل گهر سیرجان مذاکرات فشرده ای با باشگاه پیکان و خود سامان انجام داده و احتمال اینکه فلاح راهی این تیم شود، زیاد است.

منبع: خبر ورزشی
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین