اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۲۱۷۳

قلعه‌نویی- فرکی؛ جنگ رکوردداران قهرمانی

سرمربیان دو تیم سایپا و تراکتورسازی با شرایطی متفاوت دیدار هفته هشتم را برگزار می کنند.
۱۹:۳۱ - ۲۳ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| تیم های تحت هدایت امیر قلعه نویی و حسین فرکی روز شنبه برای دهمین مرتبه برابر یکدیگر صف آرایی خواهند کرد.


 9 تقابل قبلی این دو سرمربی، کفه ترازو به نفع قلعه نویی را سنگین می کند. سرمربی تراکتورسازی پیش از این موفق به کسب 5 پیروزی برابر تیم های تحت هدایت حسین فرکی شده است که آخرین پیروزی او به دیدار 12 بهمن ماه سال 93 باز می گردد که استقلال توانست با گل های عنایتی و ابراهیمی با نتیجه دو بر یک سپاهان تحت هدایت فرکی را شکست دهد. سپاهان البته در پایان این فصل موفق شد تا با فرکی به عنوان قهرمانی لیگ دست یابد.


در تقابل های قبلی این دو سرمربی که تجربه نشستن بر روی نیمکت تیم ملی به عنوان سرمربی و مربی را در کارنامه خود دارند، 19 گل از خط دروازه ها عبور کرده است که سهم تیم های قلعه نویی 12 گل و سهم فرکی و شاگردانش 7 گل بوده است.


دیدار 17 فروردین 93 در اهواز یکی از حساس ترین نبردهای این دو سرمربی بود که در اهواز با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال امیر قلعه نویی به پایان رسید. تیم قلعه نویی با کسب این سه امتیاز در لیگ سیزدهم برای کسب عنوان قهرمانی بسیار امیدوار شد؛ اما در نهایت شکست این تیم در هفته پایانی و پیروزی تیم فرکی در تبریز باعث شد تا فولاد خوزستان با هدایت فرکی قهرمان لیگ شود.


دیدار روز شنبه این دو تیم در حالی برگزار می شود که دو سرمربی با شرایطی گوناگون پا به این مسابقه می گذارند. امیر قلعه نویی با تراکتورسازی شرایط بسیار خوبی دارد اما برای حفظ روند صدرنشینی خود باید در این دیدار خارج از خانه هر سه امتیاز بازی را به حساب خود واریز کند تا همچنان در کنار پرسپولیس در کورس صدرنشینی باشد.


سایپا و حسین فرکی اما روزهای خوبی را پشت سر نمی گذارند. آخرین برد نارنجی پوشان به هفته سوم لیگ برابر سیاه جامگان باز می گردد و تیم تحت هدایت فرکی در چهار دیدار بعد از آن تنها سه تساوی و یک شکست کسب کرده است. فرکی اما برای کسب اولین پیروزی خود بعد از چهار هفته و فرار از انتقادات برابر تیم قلعه نویی کار سختی را پیش رو دارد.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین