اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۲۰۳۸۸
سرشاخ شدن منچسترسیتی و آرسنال بر سر رایس
دو باشگاه بزرگ لیگ برتری انگلیس برسر جذب هافبک دفاعی وستهام وارد رقابت با هم شده‌اند.
۱۱:۱۳ - ۰۶ تير ۱۴۰۲
وانانیوز|

چند باشگاه بزرگ لیگ برتری انگلیس از جمله آرسنال، چلسی، منچسترسیتی، منچستریونایتد و نیوکاسل خواهان به خدمت گرفتن دکلان رایس یکی از بهترین هافبک‌های دفاعی لیگ برتر هستند، اما به نظر می‌رسد که رقابت اصلی در این زمینه بین دو باشگاه آرسنال و منچسترسیتی است. طبق گزارش‌های منتشرشده در رسانه‌های انگلیسی؛ باشگاه منچسترسیتی اولین پیشنهاد رسمی خود برای جذب رایس 24 ساله را به باشگاه وستهام ارائه کرده که پیشنهادی 80 میلیون پوندی همراه با پاداش‌هایی به ارزش 10 میلیون پوند است.

انتظار می‌رود آرسنال که پیش از این دو پیشنهادش برای جذب این بازیکن رد شده است، عقب‌نشینی نکرده و پیشنهاد سوم را به وستهام ارائه کند. آخرین پیشنهاد ردشده آرسنال برای خرید این هافبک انگلیسی به وستهام، پیشنهاد 75 میلیون پوندی به‌علاوه بند پاداش‌های 15 میلیون پوندی بوده است.

 

رایس که از سال 2014 در عضویت باشگاه وستهام است و در سال 2017 به تیم اصلی این باشگاه ملحق شد، تاکنون در 245 بازی برای چکش‌ها به میدان رفته است.

این هافبک انگلیسی که تنها یک سال از قراراد فعلی‌اش با وستهام باقی مانده است، فصل اخیر به تیم تحت هدایت دیوید مویس برای قهرمانی در لیگ کنفرانس اروپا کمک کرد.

انتهای پیام/

 
منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین