اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۲۰۱۸۸
احتمال جدایی برمر از یوونتوس؛ تاتنهام مشتاق جذب مدافع برزیلی
بانوی پیر ممکن است مدافعی که تنها یک سال پیش از رقیب همشهری خرید را تابستان امسال بفروشد.
۱۶:۵۴ - ۰۴ تير ۱۴۰۲
وانانیوز|

نشریه توتواسپورت تورین مدعی شد که باشگاه تاتنهام انگلیس به جذب گلیسون برنر مدافع میان تیم فوتبال یوونتوس تمایل دارد و گویا بانوی پیر هم برای فروش این بازیکن چندان بی‌میل نیست.

سفیدپوشان لندن بعد از فصل مأیوس کننده‌ای که پشت سر گذاشتند، آنگه پوستکوغلو را به عنوان سرمربی استخدام کردند و گویا او از طرفداران مدافع برزیلی یووه است. تاتنهام پیش از این به درخواست سرمربی جدیدش، دژان کولوسفسکی (بازیکنی که به صورت قرضی در این تیم بازی می‌‌‌کرد) را به صورت قطعی از یوونتوس خرید و حالا باشگاه انگلیسی، روی یکی دیگر از بازیکنان بانوی پیر دست گذاشته است.

یوونتوس تابستان سال گذشته برمر را از تورینو در ازای 41 میلیون یورو خرید و این در حالی بود که به نظر می‌رسید که اینتر توانسته این بازیکن را جذب کند. قرارداد برمر با یوونتوس 5 ساله است که به موجب آن بازیکن سالانه 5 میلیون یورو حقوق می‌گیرد. مشکلات مالی بانوی پیر مخصوصاً به سبب از دست دادن پاداش‌های حضور در لیگ قهرمانان این باشگاه را مجبور به قطع همکاری با تعدادی از بازیکنانش می‌کند و برمر ممکن است یکی از آنها باشد. طبق گزارش توتواسپورت، یوونتوس منتظر دریافت پیشنهاد نهایی تاتنهام است و در صورتی که پیشنهاد این باشگاه چشمگیر باشد، با انتقال مدافعش به لندن موافقت می‌کند.

انتهای پیام/

 

 
منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: یوونتوس
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین