اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۱۹۴۹۱
جنجال جدید مالک ناپولی؛ رونمایی از سرمربی جدید بدون مدیر ورزشی
غیبت مدیر ورزشی باشگاه ناپولی در مراسم معارفه سرمربی جدید این تیم به جنجال‌های موجود در کادر مدیریتی باشگاه دامن زد.
۱۴:۳۱ - ۳۰ خرداد ۱۴۰۲
وانانیوز|

مدتی است که شنیده می‌شود کریستیانو جیونتولی مدیرورزشی باشگاه ناپولی قصد دارد از این تیم جدا شود تا همین نقش را در باشگاه یوونتوس ایفا کند.

او یکی از دلایل اصلی موفقیت‌های باشگاه ناپولی و قهرمانی این تیم در فصل گذشته سری A به سبب معرفی و جذب بازیکنانی مانند خویچا کوارتسخلیا و کیم مین جائه بود اما گویا وقوع یکسری اتفاقات او را از ادامه دادن به کارش در کنار قهرمان جدید ایتالیا دلسرد کرده است.

یکی از آن اتفاقات، انتصاب رودی گارسیا به عنوان سرمربی جدید ناپولی با تصمیم و اقدام مستقیم رئیس باشگاه اورلیو دلورنتیس بوده، حال آنکه در ساختار مدیریتی باشگاه‌های فوتبال انجام این کار در حیطه وظایف مدیرورزشی است.

با وجود بروز چنین اختلافاتی، دلورنتیس اخیراً تأکید کرد که جیونتولی باید تا پایان قراردادش در ناپولی بماند، یعنی تا تابستان سال آینده. به تازگی اما اتفاقاتی جدید رخ داده است که می‌تواند نشانه پایان حضور جیونتولی در ناپولی در تابستان امسال باشد. روز گذشته (دوشنبه) مراسم معارفه رودی گارسیا برگزار شد اما هیچ اثری از جیونتولی نبود. به این ترتیب نشانه‌ای دیگر از تیرگی روابط میان رئیس و مدیر ورزشی باشگاه بروز پیدا کرد که این بار آن دلیلی بر قطعی بودن جدایی جیونتولی دانسته‌اند.

طبق گزارش سایت کالچو‌ناپولی24، عدم حضور جیونتولی در مراسم معارفه گارسیا، مالک باشگاه ناپولی تغییر موضوع داده و می‌خواهد به مدیرورزشی اجازه رفتن بدهد.

انتهای پیام/

 
منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: یوونتوس ناپولی
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین