اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۱۸۴۲
در روزی که دو غول آسیایی به تساوی دست یافتند، شکست امارات در برابر عربستان سرنوشت گروه 2 مسابقات را در هاله ای از ابهام فرو برد.
۱۸:۲۴ - ۲۱ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| روز گذشته مرحله چهارم رقابت های مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا برگزار شد و در گروه دوم مسابقات استرالیا و ژاپن در یک دیدار حساس به مصاف هم رفتند که نتیجه ان دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. عراق با چهار گل از سد تایلند گذشت و عربستان در عجیب‌ترین دیدار مرحله دوم موفق به شکست امارات متحده عربی با سه گل شد.

 


با این نتایج تیم ملی عربستان در صدر گروه دوم جای گرفته و استرالیا با 8 امتیاز در رتبه دوم قرار دارد. ژاپن 7 امتیازی و امارات 6 امتیازی می باشند و عراق هم به لطف برتری روز گذشته مقابل تایلند سه امتیازی شده است.


در بازی های هفته پنجم استرالیا میهمان تایلند خواهد بود؛ عراق با امارات دیدار می کند و عربستان و ژاپن برابر هم قرار خواهند گرفت.

 


در حالی که پیش از این از ژاپن و استرالیا به عنوان مدعیان اصلی صعود این گروه به صورت مستقیم به جام جهانی نامبرده می‌شد و پس از آن‌ها به نام امارات اشاره می‌شد، نتایج غیرقابل پیش بینی عربستان در این گروه تمام معادلات را بر هم زده و حالا باید منتظر بازی‌های آینده باشیم و ببینیم چه اتفاقاتی در انتظار تیم‌های این گروه خواهد بود.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین