اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۱۸۲۳۹

گریلیش: پپ گواردیولا یک نابغه است/کسب سه‌گانه قهرمانی بسیار خاص است

گریلیش: پپ گواردیولا یک نابغه است کسب سه‌گانه قهرمانی بسیار خاص است
مهاجم انگلیسی منچسترسیتی پس از قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا از سرمربی اسپانیایی‌اش تمجید ویژه‌ای کرد.
۱۶:۲۰ - ۲۱ خرداد ۱۴۰۲
وانانیوز|

جک گریلیش که شب گذشته (شنبه) در فینال لیگ قهرمانان اروپا موفق شد به همراه منچسترسیتی با نتیجه یک بر صفر بر اینتر غلبه کرده و اولین قهرمانی این باشگاه انگلیسی در تاریخ این رقابت‌ها را رقم بزند، پس از این دیدار در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «بی‌تی اسپورت» انگلیس، گفت: پپ گواردیولا یک نابغه است. من فقط به او گفتم "می‌خواهم از تو تشکر کنم، چون باعث شدی این اتفاق (قهرمانی در اروپا) برای من بیفتد".

وی افزود: گواردیولا به من ایمان زیادی داشت و مرا در ازای پرداخت پول زیادی (117 میلیون یورو از استون‌ویلا در سال 2021) خرید و حتی فصل قبل که خوب بازی نمی‌کردم، کنارم ماند، با من صحبت کرد و امسال او این فرصت را به من داد تا بروم و بازی خودم را به نمایش بگذارم. بنابراین فقط از پپ تشکر کردم. این چیزی است که تمام زندگی‌تان را صرف آن می‌کنید. خیلی خوشحالم.

مهاجم انگلیسی منچسترسیتی تصریح کرد: در این بازی افتضاح بودم اما اهمیتی به آن نمی‌دهم چون کسب سه گانه با این گروه از بازیکنان و این کادر فنی بسیار خاص است. هر کسی که مرا می‌شناسد می‌داند که من مرد خانواده هستم و چقدر فوتبال را دوست دارم و این چیزی است که تمام عمرم برایش کار کرده‌ام. وقتی هم به قهرمانی می‌رسید، به همه افرادی که در این راه به شما کمک کرده‌اند فکر می‌کنید و فقط دیدن خانواده‌ام در میان جمعیت من را احساساتی می‌کند.

منچسترسیتی با فتح لیگ قهرمانان اروپا، سه‌گانه قهرمانی خود را تکمیل کرد و پس از منچستریونایتد در فصل 99-1998 تبدیل به دومین تیم انگلیسی تاریخ شد که موفق به کسب سه‌گانه قهرمانی شده است.

انتهای پیام/

 
منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین