اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۱۶۳۲۱

این مدیر از بدنه فدراسیون فوتبال جدا می شود/ او انتخاب امیر قلعه نویی را قبول ندارد!

این مدیر از بدنه فدراسیون فوتبال جدا می شود  او انتخاب امیر قلعه نویی را قبول ندارد!
حبیب کاشانی مدیر تیم  امید در نشست اعضای این تیم با مدیران کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان غایب بود.
۲۲:۲۲ - ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
وانانیوز|

مدیران فدراسیون فوتبال به همراه امیر قلعه نویی و غلامرضا عنایتی نشستی را با مدیران کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان برگزار کردند. هدف از برگزاری این نشست ها کمک به تیم ملی امید برای شکستن طلسم صعود به المپیک بود اما در هر هر دو نشست حبیب کاشانی مدیر تیم ملی امید حضور نداشت.

گفته می شود او به عدم انتخاب افشین قطبی برای هدایت تیم ملی امید معترض است و غلامرضا عنایتی را به عنوان سرمربی تیم ملی امید قبول ندارد. انتخابی که مورد تایید فدراسیون فوتبال و امیر قلعه نویی است.

حبیب کاشانی بعد از اینکه از سوی کمیته ملی المپیک به عنوان مدیر تیم ملی امید به فدراسیون فوتبال معرفی شد، علاقمند بود محمد ربیعی یا افشین قطبی را به این سمت برگزیند اما محمد ربیعی خطاب به حبیب کاشانی اعلام کرد دوست دارد در فوتبال باشگاهی به کار خود ادامه دهد و انتخاب دوم حبیب کاشانی هم از سوی فدراسیون فوتبال و امیر قلعه نویی تایید نشد. به همین دلیل حبیب کاشانی در نشست های مربوط به تیم ملی امید حاضر نمی شود و بعید است در کار به این سمت ادامه داد.

پیش تر فرقانی از سوی فدراسیون فوتبال به عنوان مدیر و سرپرست تیم ملی امید انتخاب شده بود و به نظر می رسد فدراسیون فوتبال بابت غیبت حبیب کاشانی در نشست های مرتبط با تیم ملی امید، چندان ناراحت نیست!

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین