اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۱۵۰۹

طاهری از دست برانکو ناراحت است؟

علی‌اكبر طاهری، سرپرست باشگاه پرسپولیس كه این روزها بحث اختلافش با برانكو ایوانكوویچ برسر خریدهای به ظاهر نامناسب بازیكنان اوكراینی و همین طور گولچ در محافل فوتبالی مطرح شده است جمعه شب در هیات عزاداری منزل علی پروین حاضر شد. ما هم از این فرصت استفاده كردیم و گفت‌وگوی كوتاهی را باوی انجام دادیم....
۱۹:۳۱ - ۱۹ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| علی‌اكبر طاهری، سرپرست باشگاه پرسپولیس كه این روزها بحث اختلافش با برانكو ایوانكوویچ برسر خریدهای به ظاهر نامناسب بازیكنان اوكراینی و همین طور گولچ در محافل فوتبالی مطرح شده است جمعه شب در هیات عزاداری منزل علی پروین حاضر شد. ما هم از این فرصت استفاده كردیم و گفت‌وگوی كوتاهی را باوی انجام دادیم.
  •    برایمان جالب است در مراسم عزاداری كه در منزل آقای پروین برگزار می‌شود شركت كردید. در این ارتباط برایمان بگویید.
امام حسین(ع) برای همه است، حالا آقای پروین هم لطف كردند این مراسم را راه انداختند. ما هم وظیفه مان بود بیاییم.
  •   در این مراسم عزاداری كه در منزل آقای پروین برگزار می‌شود بسیاری از پیشكسوتان پرسپولیس هم شركت می‌كنند كه خودش تجدید دیدار است. اینطور نیست؟
من فكر می‌كنم این مراسم به جهت اینكه یادآقا اباعبدالله الحسین(ع) باشیم، پایگاهی می‌شود كه افراد می‌توانند بیایند همدیگر را ببینند و دیداری تازه بكنند، ولی بیشتر از همه ما باید كسب معنویت بكنیم با ذكر امام حسین (ع) و مراسمی كه برگزار می‌شود.
  •   اگر موافق هستید در مورد شرایط تیم پرسپولیس در تعطیلات لیگ جویا شویم. آیا پرسپولیس آماده شروع لیگ است؟
بازیكنان دارند تمرین‌شان را انجام می‌دهند. امیدواریم بازی بعدی هم تمام شود و بازیكنانی كه در اختیار تیم ملی هستند بیایند به تیم بپیوندند، امیدوارم وقتی كه آمدند مسابقات را خوب شروع كنیم و با بردی كه می‌آورند دل هواداران شاد شود.
  •   آیا باخت به قشقایی را فراموش كردید؟
اتفاق خوبی نبود. امیدواریم بچه‌ها با زحمات بیشتری كه می‌كشند جبران این باخت را داشته باشند.
  •   یك سوال هم این روزها مطرح می‌شود اینكه آیا واقعا شما از برانكو ایوانكوویچ بابت خرید بازیكنان اوكراینی وهمین طور گولچ ناراحت هستید؟
ابدا! من به شدت هم آقای برانكو را قابل احترام می‌دانم و هم كارش را قبول دارم.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین