اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۱۴۱۲۷

پیروزی در دربی کلید قهرمانی پرسپولیس است

پیروزی در دربی کلید قهرمانی پرسپولیس است
مهاجم پیشین سرخپوشان گفت: پیروزی در دربی کلید قهرمانی پرسپولیس بود که توانست با شایستگی در دربی موفق باشد.
۰۸:۵۴ - ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
وانانیوز|

غلامرضا رضایی درباره  شرایط پرسپولیس در دو هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس با مشکلاتی که داشت توانست با شایستگی صدرنشینی را به دست بیاورد و حالا این تیم در آستانه قهرمانی قرار دارد. به نظر من تیم گل محمدی عملکرد خوبی در چند هفته اخیر برجای گذاشت و توانست دیگر رقبا را از پیش بردارد.

وی افزود: همیشه گفتند دربی ۶ امتیازی است و پرسپولیس در دربی ۳ امتیاز را تنها کسب نکرد و این تیم با برد دربی در بهترین شرایط روحی قرار گرفت و توانست با انگیزه بالا در بازی‌های بعدی به میدان برود و امتیازات لازم را کسب کند. برعکس بازیکنان استقلال بعد از شکست نتوانستند روحیه  لازم را داشته باشند و با مساوی با صنعت نفت عملاً از قهرمانی دور شدند.

رضایی در ادامه خاطرنشان کرد: پرسپولیس در این هفته با تیم گل گهر بازی دارد و این دیدار برای قهرمانی تیم تاثیر گذار است. پرسپولیسی‌ها باید بدانند هنوز کار آنها تمام نشده است و نباید مغرور به میدان بروند. همچنین نباید حریف را به هیچ عنوان دست‌کم بگیرند. باید با تمرکز بالا وارد میدان شوند و هر ۳ امتیاز را کسب کنند.

مهاجم  اسبق سرخپوشان ادامه داد: با توجه به اینکه بازی‌ها همزمان برگزار می‌شود پرسپولیس فقط باید روی بازی خود تمرکز کند و اگر دو بازی آخر را با پیروزی پشت سر بگذارد قهرمانی را به دست می‌آورد. در واقع قهرمانی پرسپولیس دست خودش است و نباید کاری به نتایج دیگر تیم‌ها داشته باشد.

غلامرضا رضایی در پایان در خصوص اعتراض باشگاه استقلال نسبت به داوری‌ها گفت: به نظر من بازیکنان استقلال بیش از آنکه در زمین تمرکز داشته باشد روی بیانیه نویسی و مصاحبه تمرکز داشتند و بازیکنان به دنبال مصاحبه‌های جنجالی بودند. فوتبالیست حرف‌هایش را در زمین مسابقه می‌زند و نباید کاری به دیگر مسائل داشته باشد. همانطور که گفتم پیروزی در دربی کلید قهرمانی پرسپولیس بود که توانست با شایستگی در دربی موفق باشد. 

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین