اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۱۳۵۷۳
ماجرای استفاده پیکان از رختکن تیم میهمان!
مصاف پر حاشیه پیکان – پرسپولیس سرانجام در استادیوم آزادی برگزار شد و پرسپولیس با گل مهدی ترابی از روی نقطه پنالتی برنده شد و در صدر جدول باقی ماند.
۱۵:۵۹ - ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
وانانیوز|

تاکید باشگاه پرسپولیس مبنی اینکه در مصاف با پیکان باید در حضور هواداران به میدان بیاید، سازمان لیگ را مجاب کرد رای به برگزاری این دیدار در استادیوم آزادی دهد، در حالی که نامه باشگاه پیکان به سازمان لیگ هم نشان می داد آنها موافق این تصمیم هستند. همان طور که ابراهیم شکوری از مدیران باشگاه پیکان چند روز پیش از برگزاری این بازی در مصاحبه ای گفته بود، ما مشکلی نداریم که با پرسپولیس در استادیوم آزادی بازی کنیم.

نکته جالب توجه در این بازی اما ندادن رختکن تیم میزبان به پیکان بود! نکته ای که در پایان بازی مورد اشاره بازیکنان تیم پیکان هم بود. به طور مثال غلامرضا ثابت ایمانی در این باره گفت:« خودمان هم نمی‌دانستیم قرار است کجا بازی کنیم. یک بیانیه دادند که بازی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود اما بیشتر از اینکه تمرکز تیم پرسپولیس برهم بخورد، تمرکز ما به هم ریخت. دیدید در شرایطی که میزبان بودیم، مقابل 20-15 هزار تماشاگر بازی کردیم اما رختکن تیم میزبان را هم به ما ندادند. این مسائل خیلی مسخره است و نمی‌دانم چه بگویم. نمی‌دانم چه چیزی پشت این قضیه است.»

اما چرا رختکن میزبان استادیوم آزادی با وجود میزبانی پیکان به این تیم نرسید؟

ظاهرا در جلسه هماهنگی پیش از بازی و بر اساس موافقت مدیران دو تیم مقرر شد که پرسپولیس و پیکان از رختکن همیشگی اشان استفاده کنند و این موضوع چون خیلی چیز مهمی نبود، مورد موافقت مدیران دو تیم قرار گرفت. پرسپولیس هر گاه در استادیوم آزادی مصاف با پیکان را تجربه می کرد از رختکن تیم میزبان بهره می برد و پیکان هم از رختکن تیم میهمان. این بار هم با وجود میزبانی تیم پیکان این اتفاق رخ داد.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین