اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۱۳۵۲۵

فریاد گواردیولا بر سر هالند+عکس

فریاد گواردیولا بر سر هالند+عکس
گواردیولا نسبت به سخاوتمندی هالند در بازی مقابل لیدزیونایتد واکنش تندی نشان داد.
۱۰:۱۶ - ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
وانانیوز|

 شب گذشته منچسترسیتی در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به مصاف لیدزیونایتد رفت و توانست به برتری 2 بر یک دست یابد تا هم در صدر جدول جای خود را محکم کند و هم با دست پر به مصاف با رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا برود.

ایلکای گوندوغان در این بازی نمایشی عالی داشت و توانست بهترین بازیکن زمین نیز شناخته شود. او 2 گل زد و یک پنالتی نیز از دست داد. پنالتی که با عصبانیت و واکنش گواردیولا همراه شد.

داستان از این قرار بود که در دقیقه 84، اندرو مدلی، داور مسابقه یک پنالتی به سود منچسترسیتی سوت زد. قرار بود مثل همیشه هالند پشت توپ بیایستد ولی این بازیکن از خودگذشتگی کرد و به جای اینکه سی و ششمین گل خود در لیگ برتر را به ثمر رساند ولی توپ را به گوندوغان سپرد تا هت‌تریک کند. اتفاقی که به شدت با عصبانیت پپ همراه شد.

ستاره آلمانی سیتی اما پنالتی را از دست داد تا عصبانیت گواردیولا نیز بیشتر شود و فریادش مورد توجه رسانه‌ها قرار گیرد. گواردیولا خطاب به هالند فریاد زد که باید خود این بازیکن پنالتی را می‌زد. 

سرمربی منچسترسیتی پس از بازی گفت: نشان می‌دهد که ارلینگ چقدر سخاوتمند است اما برد قطعی نشده بود! اگر ۱۰ دقیقه به پایان نتیجه چهار بر صفر باشد، مشکلی نیست. اما وقتی نتیجه 2 بر صفر است، نباید این کار را کرد. 

نکته جالب این بود که یک دقیقه پس از اینکه گوندوغان پنالتی خود را از دست داد، لیدز به گل اول رسید تا دقایق پایانی مسابقه با هیجان و استرس زیادی برای هواداران سیتی دنبال شود. امتیاز از دست دادن در این مسابقه می‌توانست به از دست رفتن قهرمانی لیگ برتر تمام شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: گواردیولا هالند
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین