اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۱۳۱۸۱
واکنش مدیر پیکان به شایعه تبانی با پرسپولیس
مدیر تیم فوتبال پیکان گفت: در بحث میزبانی از پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تصمیم‌گیرنده نبودیم و هزینه ورزشگاه آزادی را نیز پرداخت نخواهیم کرد.
۱۴:۲۵ - ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲
وانانیوز|

رضا رهقی در مورد برگزاری دیدار پیکان و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی اظهار داشت: این تصمیمی بود که شورای تأمین استان تهران گرفت و ما هم با وجود میزبانی در این مسابقه باید به آن احترام می‌گذاشتیم. باشگاه پیکان تصمیم نگرفت که بازی پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی برگزار کند.

وی در مورد اینکه آیا این بازی باتماشاگر برگزار می‌شود گفت: احتمال زیادی وجود دارد حالا که بازی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود تماشاگران هم حضور داشته باشند اما اطلاع دقیقی در این زمینه ندادند.

مدیر تیم فوتبال پیکان در خصوص اینکه آیا این باشگاه باید اجاره این باشگاه را پرداخت کند گفت: ما این هزینه را پرداخت نمی‌کنیم زیرا شورای تأمین تصمیم گرفته بازی را در ورزشگاه ازادی برگزار کند و شرایطی که ورزشگاه ما انقلاب کرج است سپس در ورزشگاه دستگردی را معرفی کردیم اما درنهایت با تصمیم شورای تأمین این مسابقه در آزادی برگزار خواهد شد.

رهقی در خصوص پایان اعتصاب بازیکنان پیکان پس از قراردادهایشان عنوان کرد: این موضوع مشکل خاصی نبود و پس از واریز بخشی از قراردادها حل شد.

وی در مورد انتقادات مطرح شده مبنی بر اینکه ابراهیم شکوری در برگزاری بازی پیکان و پرسپولیس به میزبانی ورزشگاه ازادی نقش داشته توضیح داد: هر چند شکوری سابقه بازی و فعالیت در پرسپولیس را دارد اما او نقشی در این زمینه نداشت بلکه اعلام کرد ما تابع نظر شورای تأمین و سازمان لیگ هستیم و هر تصمیمی آنها بگیرند اطاعت می‌کنیم اما زمین اول و دوم ما استادیوم انقلاب کرج و دستگردی تهران است اما بازی در این دو زمین برگزار نشد تابعی هستیم که شورای تأمین بگیرند. این تصمیمها از عهده باشگاه پیکان خارج بود و باید نظر شورای تأمین در نظر گرفته می‌شد ما هم باید همکاریهای لازم را انجام می‌دادیم.

مدیر تیم پیکان در خصوص شرایط این تیم پس از شکست صفر بر صفر مقابل نساجی و اتفاقات اخیر گفت: واقعا هنوز باور نمی‌کنیم بازی با نساجی را 3 بر صفر واگذار کرده‌ایم. شرایطی فنی مسابقه اینطور نبود که پیکان بازنده شود اما در حال حاضر وضعیت خوبی داریم و دیدار مقابل پرسپولیس نیز یک ویترین است و آنها انگیزه‌های زیادی برای حضور در این مسابقه دارند. سالی چهار بار می‌توانند در چنین بازیهایی خودشان را نشان دهند و به همین دلیل انگیزه و روحیه خوبی برای بازی با پرسپولیس دارند.

رهقی در خصوص مباحث اخیر مطرح شده اینکه باتوجه به سابقه فعالیت شکوری و حسینی در تیم فوتبال پرسپولیس و ارتباط سرمربی پیکان با یحیی گل محمدی ممکن است این تیم شرایط کیفی لازم را برای سرخپوشان ارائه ندهد گفت: آیا افرادی که چنین حرفهایی می‌زنند آیا به عقل خودشان رجوع کرده‌اند؟ حتی اگر برادرتان در یک تیم دیگر باشد حاضر هستید مقابل او کنار بیایید؟ اعتبار، آبرو، کیفیت و شغلتان به خطر بیفتد. مجتبی حسینی اگر مقابل پرسپولیس برنده شود می‌تواند تیم دیگر بگیرد که متأسفانه برخی حرفهایی را مطرح می‌کنند که و اقعا زشت است. دو سال است با حسینی همکاری می‌ کنم و با شرفتر و سالمتر از او در زندگی‌ام ندیدم. باید حق را در نظر بگیریم و اصلا امکان ندارد تیم پیکان کادر فنی‌اش بخواهند چنین کاری مقابل پرسپولیس انجام بدهند.

وی در خصوص بیانیه این باشگاه پس از تمرین نکردن روز گذشته بازیکنان گفت: این بیانیه بیشتر حالت شفاف سازی داشت وقتی چنین خبری بیرون آمد و گفتند بازیکنان پیکان اعتصاب کردند در حالی که آنها پیگیر مطالباتشان بودند و خدا را شکر به سرانجام رسید باشگاه بیانیه داد تا روشن شود برخی که از اعتصاب بازیکنان ما ناراحت شده بودند و به نوعی رقیب پرسپولیس بودند نگران شدند. باشگاه اصلا نمی‌خواست مقابل بازیکنان قرار بگیرد و روز گذشته با بچه‌ها در مورد این بیانیه صحبت و توجیه‌شان کردیم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین