اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۱۳۱۶۸

گواردیولا: سرنوشت‌مان دست خودمان است/ بازی آسانی مقابل وستهام نبود

گواردیولا: سرنوشت‌مان دست خودمان است  بازی آسانی مقابل وستهام نبود
سرمربی منچسترسیتی به پیروزی تیمش مقابل وستهام در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس واکنش نشان داد.
۱۴:۱۴ - ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲
وانانیوز|

پپ گواردیولا که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (چهارشنبه) در دیداری معوقه از هفته بیست‌و‌هشتم لیگ برتر انگلیس با نتیجه 3 بر صفر وستهام را از پیش‌رو برداشت و صدر جدول رده‌بندی را از آرسنال پس گرفت، پس از این دیدار گفت: بازی آسانی نبود. همانطور که پیش از بازی گفته بودم، وستهام تیمی استثنایی با بازیکنانی استثنایی است. ما فصل گذشته مقابل وستهام خیلی اذیت شدیم و این بازی هم همانطور بود. تقابل با لیدزیونایتد کاملاً مشابه این بازی خواهد بود. بازی اورتون در گودیسون پارک مقابل لستر را هم دیدم، اینکه چه موقعیت‌هایی داشتند و چقدر تهاجمی بودند.

وی افزود: بازی‌های پیش‌روی ما با تیم‌های لیدزیونایتد، اورتون و نیوکاسل دشوارخواهد شد، همانطور که آرسنال (رقیب من‌سیتی در راه قهرمانی) کار آسانی مقابل نیوکاسل نخواهد داشت.  بازی با برایتون هم البته برای هر دو تیم (من‌سیتی و آرسنال) آسان نخواهد بود. در چنین بازی‌هایی خیلی مهم است که ثبات تیمی را حفظ کرد و صبور بود. پنج بازی باقی مانده و سرنوشت‌مان دست خودمان است. باید تلاش کنیم تا به نتایج مدنظرمان در این پنج بازی برسیم.

منچسترسیتی با این برد 79 امتیازی شد و با یک بازی کمتر نسبت به آرسنال 78 امتیازی، صدر جدول رده‌بندی را از توپچی‌های لندن پس گرفت.

انتهای پیام/

 
منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین