اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۱۳۱۰۰
داور جنجالی در آستانه قضاوت دیدار سرنوشت‌ساز پرسپولیس
موعود بنیادی‌فر احتمالا قضاوت بازی پیکان - پرسپولیس را در اختیار خواهد داشت.
۱۸:۱۷ - ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
وانانیوز|

کمیته داوران در حالی مشغول بررسی برای انتخاب اسامی داوران این هفته لیگ برتر است که یک نام جالب برای قضاوت بازی پرسپولیس به گوش می‌رسد: موعود بنیادی‌فر.

داور ۳۷ ساله فوتبال ایران در حالی احتمالا سوت بازی پیکان - پرسپولیس را در اختیار خواهد گرفت که این دیدار از اهمیت زیادی برای سرخپوشان پایتخت برخوردار است و آنها در صورت برتری، شانس خود برای قهرمانی را افزایش خواهند داد.

نکته جالب اینکه بنیادی‌فر این فصل سه بار برای پرسپولیس قضاوت کرده و سرخپوشان هرگز نتوانستند حریف خود را شکست دهند. در بازی با ذوب‌آهن، تیم مهدی تارتار با یک یار کمتر موفق شد پرسپولیس را متوقف کند و دو بار دیگر هم به شکست پرسپولیس انجامید.

در بازی هفته هفتم، تراکتور با گل محمد عباس‌زاده پرسپولیس را شکست داد و در دیدار با فولاد نیز تیم نکونام پرسپولیس را از پیش رو برداشت.

در بازی با فولاد، قرمزها معتقد بودند که یک پنالتی روی شیخ دیاباته اعلام نشده و حتی این باشگاه از بنیادی‌فر به کمیته داوران هم شکایت کرد و سرمربی این تیم علیه داور بازی اظهاراتی را انجام داد.

با این حال و حساسترین مقطع فصل به نظر می‌رسد نام او بیش از هر کس دیگری به بازی پیکان - پرسپولیس نزدیک‌تر است و باید دید سرانجام افشاریان تصمیم خود را نهایی خواهد کرد یا خیر.

منبع: خبر ورزشی
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین