اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۱۲۱۰

به داورانی که شایسته نیستند اجازه قضاوت ندهند

مهدی تارتار – سرمربی تیم پارس جنوبی جم از عملکرد کمک داوران بازی با مس کرمان ناراضی و البته ناراحت به نظر می رسد بطوریکه به همین بهانه قصد رفتن به فدراسیون فوتبال و دیدار با حسن کامرانی فر رئیس – دپارتمان داوری را داشت.
۱۲:۱۳ - ۱۸ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| مهدی تارتار در این باره می گوید: من هیچ وقت در عمر مربیگری ام دنبال توجیه نبودم و الان هم نمی خواهم باخت تیم را توجیه کنم. اتفاقا ما در نیمه اول بازی با مس بد بازی کردیم و این باید واکاوی و تمرین شود. اما به ضرس قاطع می گویم کمک داوران بازی با مس کرمان نتیجه را تغییر دادند. گل صد در صد صحیح ما مردود اعلام شد و گل صد درصد اشتباه حریف گل گرفته شد. اگر درست قضاوت می شد ما این بازی را می بردیم نه مس کرمان! البته که اصلا و ابدا نیتم لوث کردن برد تیم مس کرمان نیست و شاید این تیم هم پیش تر از اشتباهات داوری متضرر شده باشد اما در این بازی کمک داوران تصمیماتی را اتخاذ کردند که صد در صد اشتباه و در نتیجه بازی تاثیر گذار بود. مدام از ما انتقاد می کنند کم گل می زنید. خب اگر در این بازی گل صحیح ما پذیرفته می شد به سه امتیاز می رسیدیم. در بازی با فولاد یزد هم داوری علیه ما بود. اگر چه بازی را یک بر صفر بردیم اما یک گل درست ما مردود اعلام شد و یک پنالتی به سود ما گرفته نشد. خب شما این سه گل را به گل های ما اضافه کنید. آیا باز هم از ما انتقاد می شد؟


مهدی تارتار حرف هایش را این چنین ادامه داد: من به سلامت و صداقت مدیریت فریدون اصفهانیان و هم چنین حسن کامرانی فر ایمان دارم و خواهش من از این دو عزیز این است به داورانی که از نظر فنی شایسته نیستند اجازه قضاوت ندهند! همان طور که در فوتبال با بازیکن و مربی برخورد می شود باید با داور هم برخورد شود. همه برای عدل خواهی و قضاوت پیش قاضی می روند و اگر قاضی بخواهد این چنین اشتباه کند حق – ناحق خواهد شد. در راس فدراسیون فوتبال آقای تاج که خود در برهه ای رئیس کمیته داوران بوده باید توجه بیشتری به داوران بکند. دستور به گزینش دقیق تر و نظارت بیشتر بدهد . سه امتیاز بازی با مس کرمان به ما برنمی گردد منتهی این دو کمک داور با این اشتباهات فاحشی که داشتند اگر باز هم اجازه قضاوت پیدا کنند بی شک حق تیم های دیگر هم پایمال خواهد شد. من آن چیز که برای خود نمی پسندم برای دیگران هم نمی پسندم. همه بار شکست به دوش سرمربی است و سرمربی فشارهای زیادی را تحمل می کند. خیلی بد است که شکست به خاطر اشتباهات داور به مربی تحمیل شود.


سرمربی پارس جنوبی در پایان در مورد وضعیت تیمش گفت: پیش از بازی با مس در برابر اکسین ما در گردش توپ خیلی خوب بودیم. من به تیمم ایمان دارم. مشکلات ما در بازی های آتی برطرف خواهد شد و دوباره به صدر جدول نزدیک خواهیم شد.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین