اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۱۱۸۶
هافبک تیم گسترش فولاد ابراز امیدوار کرد تیم ملی فوتبال مقابل کره جنوبی نیز به برتری رسید تا راه صعود به جام جهانی هموارتر شود.
۱۱:۰۷ - ۱۸ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| داریوش شجاعیان در گفت و گویی درباره خط خوردنش از تیم ملی فوتبال، شرایط تیم گسترش فولاد، آینده این تیم و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:


دوباره به تیم ملی برمی‌گردم


خط خوردنم از تیم ملی نظر کادرفنی بود؛ کی روش صلاح دانست در بازی با ازبکستان و کره جنوبی حضور نداشته باشم. خوشحالم که تیم ملی مقابل ازبکستان به برد رسید. من به تصمیم کی روش احترام می گذارم و تلاشم را بیشتر می‌کنم تا بتوانم دوباره به تیم ملی برگردم. البته این را هم بگویم که اطلاعی از خط خوردنم نداشتم.


شکست ازبکستان خیلی چسبید


برد مقابل ازبکستان خیلی چسبید. فکر می کنم تیم ملی در این مسابقه تمام دستوراتی که کی روش مد نظر داشت و در اردوی ارمنستان با بازیکنان کار کرده بود را پیاده کرد. همه چیز خوب پیش رفت و انشاءالله مقابل کره جنوبی هم نتیجه خوبی به دست آید تا مردم خوشحال شوند.


کار کره‌ای‌ها بچه بازی بود


وقتی دیدم که کره ای ها هنگام ورود به ایران ماسک به صورت زده اند، شگفت زده شدم. این کارها بچه بازی است و چنین کری خوانی ها و جنگ های روانی روی ایرانی ها جواب نمی دهد. قطعا تیم ما با قدرت در این بازی حاضر می شود تا بتواند یک برد دیگر را بر کره جنوبی تحمیل کند.


حمایت از تیم ملی با فریاد یاحسین


امیدوارم مردم روز سه شنبه به ورزشگاه آزادی بروند و با فریاد های یاحسین خود این ورزشگاه را برای کره ای جهنم کنند. خودم هم اگر فرصت داشته باشم حتما به ورزشگاه می روم و تیم کشورم را حمایت می‌کنم.

 

بدشانس بودیم


متاسفانه امسال گسترش فولاد به چیزهایی که می خواسته نرسیده است؛ بدشانس بودیم اما تعطیلات باعث شده نقاط ضعف خود را پوشش دهیم و به آینده بندیشیم. شرایطمان خوب است و امیدوارم در زمین هم بتوانیم موفق باشیم.


خوشحالم خلعتبری برگشت


خوشحالم که محمدرضا خلعتبری به گسترش فولاد برگشته، او بازیکن تاثیرگذاری است که به تیم کمک کرده است. باید همه دست به دست هم دهیم تا قدر موقعیت ها را بدانیم و توپ هایمان وارددروازه شود. امسال گسترش فولاد حرف های زیادی برای گفتن دارد؛ شک نکنید.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری