اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۱۱۷۵۹

به جای مانده از تمرین پرسپولیس ۴۸ ساعت قبل دربی/ چرا علی پروین یک سرخ‌پوش را بیشتر از بقیه تحویل گرفت؟

به جای مانده از تمرین پرسپولیس ۴۸ ساعت قبل دربی  چرا علی پروین یک سرخ‌پوش را بیشتر از بقیه تحویل گرفت؟
جمعه گذشته تمرین پرسپولیس در حالی در ورزشگاه کاظمی آغاز شد که علی پروین، محمود خوردبین، حمید استیلی و همچنین مجتبی شیری مهمانان ویژه تمرین بودند.
۱۲:۱۴ - ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
وانانیوز|

پیش از شروع این تمرین در فاصله ۴۸ ساعت مانده به دربی،  بازیکنان و کادر فنی با پیشکسوتان خوش و بش کردند و عکسی دسته جمعی نیز به یادگار گرفتند. پیشکسوتان به تماشای تمرین  نشستند و در پایان برای اعضای تیم در دربی پیش رو آرزوی موفقیت کردند.

در این میان اما علی پروین یک بازیکن را بیشتر از بقیه تحویل گرفت که از قضا بازیکن مورد علاقه اسطوره پرسپولیسی‌هاست. صحبت از امید عالیشاه است که همیشه مورد توجه علی پروین بوده است. این رابطه همواره دو طرفه بوده است. کاپیتان اول پرسپولیس روزی پس از درگذشت مهرداد میناوند و علی انصاریان در مصاحبه با خبرورزشی گفت: «امیدوارم دیگر تیم پرسپولیس مجبور نشود مشکی بپوشد. وقتی بعداً عکس‌های گریه‌های مادر علی انصاریان را دیدم، خیلی ناراحت شده و بغض کردم. خیلی مصیبت سنگینی است. خدا به مادر و خانواده‌اش صبر و تحمل بدهد. یک نکته‌ای را هم می‌خواهم بگویم اما نمی‌دانم چطور آن را بیان کنم که…»

امید عالیشاه ادامه داد: «ببینید این قبیل اتفاقات تلخ همه ما را به فکر فرو می‌برد. همه ما ایرانی‌ها بعد از دیدن یک داغ سنگین یا حضور در بهشت زهرا (س) سعی می‌کنیم چند روزی خودمان را کنترل کنیم و رفتار دیگری داشته باشیم. چند روزی متوجه می‌شویم دنیا ارزشی ندارد اما پس از یک هفته دوباره همان آدم سابق می‌شویم. کینه‌ورز شده، قهر می‌کنیم و رفتارهای زشت سابق را تکرار می‌کنیم. کاش ما مردم زنده‌پرستی هم باشیم. یک نمونه برایتان می‌گویم؛ من خودم علاقه زیادی به علی‌آقا پروین دارم. خداوند ۱۰۰ سال سایه این مرد بزرگ و اسطوره پرسپولیس را بالای سر فوتبال ایران و همه ما نگه دارد اما قدر امثال آقای پروین را وقتی زنده هستند، باید بدانیم. باید همین فردا مجسمه علی پروین را بسازند و جلوی در ورزشگاه شهید کاظمی یا باشگاه پرسپولیس نصب کنند. این خیلی درد است که ما وقتی یک نفر از دنیا می‌رود، قدرش را می‌دانیم یا به یادش می‌افتیم.»

علی پروین نیز متقابلا وقتی به او گفتیم «راستی چندی پیش با امید عالیشاه که صحبت می‌کردیم به نکته جالبی اشاره کرد و گفت که قدر پیشکسوتان خودمان را تا زنده هستند بدانیم و همین الان مجسمه علی‌آقا پروین را بسازید و...»  صحبتی در این رابطه ندارید، به ما گفت: «امید عالیشاه پسر خوب و دوست‌داشتنی است. من همیشه بازیکنان دریبل‌زن را دوست داشته‌ام و فوتبال امید را هم به همین خاطر خیلی دوست دارم. من و بقیه پیشکسوتان دنبال این چیزها نیستیم و...»

 

 

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین