اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۱۱۷۳۷

استقلال شایسته‌تر از سپاهان و پرسپولیس برای قهرمانی است/ مدافعان سرخ‌پوش نمی‌توانند سد راه مهاجمان آبی‌پوش شوند

استقلال شایسته‌تر از سپاهان و پرسپولیس برای قهرمانی است  مدافعان سرخ‌پوش نمی‌توانند سد راه مهاجمان آبی‌پوش شوند
ملی پوش پیشین فوتبال کشورمان گفت: پرسپولیس در نیم فصل دوم تزلزل دارد و این تیم با اینکه بازیکنان خوبی دارد ولی هنوز به اثبات نرسیده است.
۱۰:۱۲ - ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
وانانیوز|

ابراهیم تهامی درباره دیدار حساس پرسپولیس و استقلال در هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت : روی بازی دربی نمی‌شود حساب باز کرد. این بازی جدا از همه بازی‌هاست که حساسیت زیادی دارد و با وجود اینکه در این دیدار مساوی به ضرر هر دو تیم است فکر می‌کنم باز هم احتیاط حرف اول را بزند و بازی مساوی شود چرا که فشار روی هر دو تیم زیاد است. با این حال فشار روی پرسپولیس بیشتر از استقلال است و پرسپولیسی‌ها دوست دارند بازی مساوی شود.

وی افزود: استقلال شرایط خیلی بهتری نسبت به حریف دارد و درست است که این بازی سه امتیاز است اما ارزش برد در این دیدار آنقدر زیاد است که قابل گفتن نیست. استقلال فوتبال زیبایی را به نمایش می‌گذارد و بسیار هجومی است که بعید میدونم مدافعان پرسپولیس بتوانند سد راه مهاجمان استقلال شوند.

تهامی در ادامه خاطرنشان کرد: از زمانی که ساپینتو به استقلال آمد این تیم مشکلات فنی داشت و نتوانست یک فوتبال زیبا و حساب شده را به نمایش بگذارد اما بعد از گذشت مدتی مشخص شد که این مربی پرتغالی شناخت خوبی از فوتبال ایران پیدا کرده است و در نیم فصل دوم استقلال بسیار با ثبات عملکرد و امتیازات خوبی را جمع کرد. این تیم با اینکه 8 امتیاز از پرسپولیس عقب بود در حال حاضر بالاتر از رقیب سنتی اش قرار دارد این موضوع نشان می‌دهد که پرسپولیس در نیم فصل دوم تزلزل دارد و این تیم با اینکه بازیکنان خوبی دارد ولی هنوز به اثبات نرسیده است.

تهامی در پایان گفت : به نظر من هیچ تیمی اندازه استقلال مشکل مدیریتی نداشت. استرس زیادی به خاطر حذف از آسیا وارد شد اما کادرفنی و بازیکنان خیلی خوب توانستند خودشان را با این شرایط وفق بدهند و نتایج خیلی خوبی هم کسب کردند. امیدوارم در انتهای فصل این تیم به قهرمانی برسد. همه از دیدن بازی این تیم لذت می‌بریم و به نظرم با وجود احترامی که برای سپاهان و پرسپولیس قائلم، شایسته ترین تیم برای قهرمانی استقلال است.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین