اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۱۰۲۷۲
آنفیلد در یک لحظه «جهنم» شد  کاپیتان آرسنال بازنده بزرگ با لیورپول+عکس
کاپیتان آرسنال به دلیل درگیری با بازیکن لیورپول به چهره ضعیف مسابقه بزرگ لیگ برتر انگلیس لقب گرفت.
۱۷:۱۱ - ۲۱ فروردين ۱۴۰۲
وانانیوز|

شب گذشته در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، لیورپول به مصاف آرسنال رفت و در یک دیدار تماشایی به تساوی 2 بر 2 رسید تا رقابت سیتی با توپچی‌ها بسیار جذاب‌تر دنبال شود.

در این مسابقه، آرسنال در ابتدا با 2 گل ژسوس و مارتینلی پیش افتاد ولی یک اتفاق سرنوشت مسابقه و شاید قهرمانی در لیگ را تغییر داد.

گرانیت ژاکا که بارها به دلیل اعتراض‌ها و اخراج‌های خود به تیم آرسنال ضربه زده، شب گذشته نیز یکی از بازنده‌های مسابقه حساس لیورپول و آرسنال بود. او نقطه عطف مسابقه را رقم زد، زمانی که در دقیقه 33 با الکساندر آرنولد درگیر شد.

سایت گل در گزارشی، ژاکا را به بی اعصابی متهم کرد و نوشت: گرانیت چه فکر کردی که چنین کاری انجام دادی؟ 

رسانه معروف انگلیسی نوشت: همه چیز در دست آرسنال بود. بازی در آنفیلد بود ولی به دلیل شروع خوب آرسنال، ورزشگاه کاملا ساکت شده بود. آن‌ها با 2 گل مارتینلی و ژسوس پیش افتاده بودند که یک دعوا همه چیز را تغییر داد. درگیری ژاکا با آرنولد، استادیوم در حال خواب را به یک جهنم تبدیل کرد. تماشاگران با آن حرکت، زنده شدند و فضای مسابقه را با تشویق‌ها و شور خود تغییر دادند. 

لیورپول پس از آن اتفاق کاملاً دگرگون شد و توانست تا انتهای بازی، نبض مسابقه را در دست گیرد و یک بازگشت خوب را رقم زند. البته آن‌ها بارها فرصت داشتند که به پیروزی دست یابند که موقعیت‌ها یکی از پس از دیگری از دست رفت. 

آرسنال اکنون با 73 امتیاز صدرنشین است و منچسترسیتی با یک بازی کمتر و 67 امتیاز در رده دوم قرار دارد.

پایان پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین