اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۱۰۲۰

کیانی: امیدوارم مشکلات مالی حل شود

کاپیتان تیم تراکتورسازی اعلام کرد نوبت تراکتورسازی است که در لیگ شانزدهم به مقام قهرمانی برسد.
۱۴:۰۹ - ۱۷ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| مهدی کیانی در گفت و گویی، درباره شرایط تراکتورسازی، تعطیلات لیگ برتر، عملکرد تیم ملی، مشکلات مالی و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:


باید شرایط خوب خود را حفظ کنیم
شرایط خیلی خوبی داریم. تمرینات خوب و منظمی را دنبال می کنیم و تلاش خواهیم کرد تا نتایج مطلوبی به دست آوریم. ما در گذشته خوب کار کردیم اما راه زیادی باقی مانده و باید بتوانیم شرایط مطلوب خود را حفظ کنیم.


تعطیلی ها لطمه می زند
تعطیلات لیگ برتر قطعا به تیم ما ضربه می زند. این تعطیلات خسته کننده است، تا می خواهیم اوج بگیریم، لیگ تعطیل می شود و نمی شود کار تاکتیکی خوبی انجام داد. از سوی دیگر مصدومیت ها زیاد می شود و در کل لطمه می زند. با این حال به نظر سرمربی تیم ملی احترام می گذاریم و امیدوارم تیم ملی موفق باشد. البته می شود طوری برنامه ریزی کرد که باشگاه ها نیز اینقدر اذیت نشوند.


صعود مقتدرانه به جام جهانی
به بازیکنان تیم ملی خسته نباشید می گویم. برد خیلی خوبی مقابل ازبکستان به دست آوردیم و امیدوارم این نتایج ادامه داشته باشد و با اقتدار راهی جام جهانی شویم. بازیکنانی که دعوت شده اند همگی جزو بهترین ها هستند و واقعا جای خوشحالی است که تیم ملی موفق است.


امیدوارم مشکلات مالی حل شود
مطالبات مالی بازیکنان تراکتورسازی تا حدی پرداخت شده اما سردار آجورلو زحمت می کشد تا بقیه مشکلات نیز حل شود. به نظر من نباید در فوتبال باشگاه‌ها دغدغه مالی داشته باشند. ما فوتبال را حرفه‌ای بازی می‌کنیم و باید تمرکز داشته باشیم. انشاءالله مشکلات مالی حل شود و بتوانیم به روند موفقیت آمیز خود ادامه دهیم.


نوبت تراکتورسازی است قهرمان شود
نوبتی هم باشد، نوبت تراکتورسازی است که قهرمان لیگ برتر شود. البته از حالا زود است درباره قهرمانی صحبت کنیم. با این تلاش مجموعه ما این است که بتوانیم روزهای خوبی را برای هواداران رقم بزنیم.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین