اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۰۹۹۹

از تجربیات کی‌روش در تیم‌مان استفاده می‌کنیم

سرمربی تیم ملی جوانان فوتبال ایران گفت: مهم‌ترین مشکل ما کمبود بازی‌های تدارکاتی بین‌المللی بود؛ چراکه در این رده برگزاری بازی دوستانه اهمیت زیادی دارد.
۱۲:۵۳ - ۱۷ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| امیرحسین پیروانی در حاشیه تمرین مشترک تیم ملی جوانان و تیم ملی بزرگسالان در مورد بازی تدارکاتی دو تیم با یکدیگر عنوان کرد: آخرین اردوی خود قبل از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا را پشت سر می‌گذاریم، پس از برگزاری دو تمرین دیگر صبح سه‌شنبه عازم بحرین می‌شویم. روز گذشته با کی‌روش صحبت می‌کردم و او پیشنهاد کرد یک تمرین مشترک داشته باشیم و امروز بحث تدارکاتی به تنهایی مطرح است، می‌خواستیم کی‌روش بیش‌تر با تیممان آشنا شود تا از نقطه‌نظرات راهگشای او استفاده کنیم.

وی افزود: طبیعی است که تجربه گرانبهای کی‌روش می‌تواند کمک حال ما باشد، ما به‌غیر از امروز در گذشته نیز چند جلسه برگزار کرده بودیم و تلاش کردیم نقطه‌نظرات سرمربی تیم ملی را هم در برنامه‌هایمان داشته باشم. بعد از تمرین امروز هم جلسه دیگری با کی‌روش خواهیم داشت.

سرمربی تیم ملی جوانان در مورد نحوه آماده‌سازی تیمش تصریح کرد: نسبت به امکانات و بضاعت فدراسیون اردوهای متعدد داخلی بداشتیم اما متأسفانه مسابقات تدارکاتی زیادی برگزار نکردیم. ژاپن و قطر بیش از 10 بازی دوستانه با تیم‌های اروپایی برگزار کردند. ما بیش‌تر با تیم‌هایی مثل سایپا، نفت و پیکان دیدار داشتیم و کم‌تر به مصاف حریفان بین‌الملل رفتیم.

پیروانی در پاسخ به سؤالی در مورد اینکه آیا موفقیت تیم ملی فوتسال و نوجوانان می‌تواند کمک‌حال این تیم در رقابت‌های پیش رو باشد، اظهار داشت: جا دارد به تیم ملی فوتسال و ناظم‌الشریعه و همچنین تیم ملی نوجوانان و چمنیان که زحمات زیادی کشیدند، بابت موفقیتی که به‌دست آورده‌اند، تبریک بگویم. همچنین باید به علی دوستی سرمربی سابق تیم ملی نوجوانان هم بابت تلاش‌هایی که کرد، تبریک گفت. باید تلاش‌مان را انجام دهیم تا تیم ملی جوانان هم موفق شود، کارمان بسیار سخت است، با ژاپن و قطر که قهرمان دوره قبل است، دیدار می‌کنیم و باید تلاش‌مان را دوچندان کنیم.

وی درمورد امکانات تیمش عنوان کرد: مهم‌ترین دغدغه ما برگزاری بازی‌های تدارکاتی با حریفان آسیایی و اروپایی بود. متأسفانه این مسئله در دوره فعلی محقق نشد، اگر توانستیم به جام جهانی راه پیدا کنیم، مهم‌ترین مسئله برای ما برگزاری دیدارهای تدارکاتی است.

پیروانی در مورد برند لباس تیم ملی جوانان عنوان کرد: برند جیووا برای ما در آسیا در نظر گرفته شده است، ‌البته امروز با آل‌اشپورت تمرین می‌کنیم.

وی در مورد اینکه آیا مشکلات تیم ملی فوتسال برای آنها تکرار نخواهد شد، مطرح کرد: ان‌شاءالله این‌طور نخواهد شد.

انتهای پیام/ا

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین