اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۰۹۳۶

تارتار: از تاج انتظار نظارت بیشتری روی لیگ دسته اول دارم

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: از رئیس فدراسیون فوتبال انتظار دارم تمام تمرکزش روی لیگ برتر و تیم ملی نباشد و نظارت بیش‌تری روی لیگ دسته اول انجام دهد.
۰۴:۴۸ - ۱۷ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| مهدی تارتار در گفت‌وگویی، در مورد نحوه قضاوت داور بازی مس کرمان و پارس جنوبی در هفته نهم لیگ دسته اول گفت: اشکان خورشیدی داور این بازی قضاوت بی‌نقصی انجام داد، اما تمام افرادی که در ورزشگاه بودند دیدند که دو کمک‌داور مسابقه اشتباهات تأثیرگذاری داشتند. گل سالم تیم ما مردود شد و گل مردود مس کرمان را صحیح اعلام کردند، اگر این دو تصمیم به درستی گرفته می‌شد، اکنون ما برنده این بازی 6 امتیازی بودیم و یک بر صفر بازی را نباخته بودیم.

وی ادامه داد: از مهدی تاج رئیس محترم فدراسیون فوتبال انتظار دارم تمام تمرکزش روی لیگ برتر و تیم ملی نباشد و بر مسابقات لیگ دسته اول هم نظارت بیش‌تری انجام دهد. ما آبرو و شخصیت خودمان را به لیگ دسته اول آورده‌ایم، اگر تیمی سقوط یا صعود می‌کند باید به حق باشد، نه ناحق‌. در حق تیم ما روز گذشته اجحاف شد.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی با اشاره به هزینه‌های تیمش گفت: شاید تیم ما هزینه زیادی برای حضور در لیگ دسته اول نکرده است، اما هدفمان صعود به لیگ برتر است. باید نظارت بیش‌تری بر روی کار داوران در لیگ یک انجام شود،‌ اینکه تصاویر این بازی پخش شود و کارشناسان بگویند فقط کمک‌داور می‌تواند تشخیص بدهد توپ گل شده یا نه، دردی از ما درمان نمی‌کند. شاید بهتر است دوربین‌هایی برای روی خط دروازه‌ها هم کار بگذارند، البته بازیکنان ما که در زمین و روی خط دروازه حضور داشتند می‌گویند توپ ما گل شد که کمک‌داور آن را ندید و توپ مس گل نشد که کمک‌داور آن را گل اعلام کرد. من البته با کمک‌داور بازی صحبت کردم، اگر تصمیمش اشتباه باشد، من از او نمی‌گذرم. کمیته داوران هم نباید به‌راحتی از این اشتباهات بگذرد و چشم‌پوشی کند. ما از این دو کمک‌داور به فدراسیون فوتبال و کمیته داوران شکایت می‌کنیم.

وی تأکید کرد: هفته گذشته هم یک داور از کرمان بازی‌مان را سوت زد، شاید بهتر است مسئولان داوری در امر چینش داوران دقت بیش‌تری به خرج دهند، من با شناختی که از اصفهانیان و کامرانی‌فر دارم، می دانم که آنها به این مسئله رسیدگی خواهند کرد.

تارتار در مورد پخش نشدن این مسابقه حساس از شبکه استانی گفت: برایم عجیب است که باشگاه مس با این اعتبار بازی‌هایش پخش تلویزیونی نمی‌شود و وقتی چنین اشتباهات داوری رقم می‌خورد، شک و شبهه ایجاد می‌کند. به‌خصوص اینکه همه امکانات برای پخش تلویزیونی مهیاست.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی در مورد بازی امروزش مقابل پرسپولیس گفت: ما یک بازی دوستانه امروز با پرسپولیس انجام می‌دهیم و تیم دوم‌مان را مقابل پرسپولیس به میدان می‌فرستیم.

تارتار در مورد دیدار روز سه‌شنبه ایران و کره جنوبی گفت: بازی با کره جنوبی سخت‌ترین بازی ما در این مرحله است، کره تاکتیکی‌تری تیم گروه است و اگر بتوانیم این تیم را شکست دهیم، می‌توان گفت که صعودمان به جام جهانی تقریباً قطعی شده است.

انتهای پیام/ک

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین