اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۰۸۷۱

مربی سه‌شیرها باید فردی انگلیسی باشد

مربی فرانسوی آرسنال که بیستمین سال مربی‌گری خود را در این تیم جشن می‌گیرد در مورد مربی‌گری سه‌شیرها گفت: مربی تیم انگلیس را باید کسی انتخاب کند که خودش نیز انگلیسی باشد.
۱۸:۲۹ - ۱۶ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز|

مطبوعات معتقد بودند آرسن ونگر که پایان تابستان امسال قراردادش با توپچی‌ها به اتمام می‌رسد گزینه خوبی برای هدایت تیم ملی انگلیس خواهد بود.

ونگر در مصاحبه با شبکه بین اسپورت اظهار داشت: این خیلی مهم است که مربی‌گری سه‌شیرها کسی شود که انگلیسی باشد.

وی ادامه داد: من همواره گفته‌ام عشق خاصی به فوتبال انگلیس دارم اما اگر فردا روزی با فرانسه بازی کنم خیلی سخت خواهد بود که سرود ملی کشورم را نخوانم.

مارتین گلن مدیر اجرایی اتحادیه انگلیس از ونگر به عنوان گزینه فوق‌العاده نام برده و یکی از گزینه‌های مربی‌گری دانسته است.

این مربی فرانسوی که بیست سال است در آرسنال حضور دارد در این رابطه اظهار داشت:هیچ تماسی با من گرفته نشده و اولویت من ماندن در آرسنال است.

ونگر درباره هاجسون و آلاردایس،مربی‌های گذشته انگلیس گفت: هاجسون به نظر کمی بدشانس بود و سم نیز اشتباه بزرگی کرده است. اکنون فشار بر روی بازیکنان انگلیس بالا است که در کیفیت آن‌ها تاثیرگذار خواهد بود.

انگلیس که مربی خود را به تازگی برکنار کرده و از ساوت‌ گیت به عنوان سرپرست تیم استفاده می‌کند در رقابت مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه شنبه شب به مصاف تیم مالت می‌رود.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: آرسنال ونگر
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین