اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۰۸۵
مقابل روسیه تمرکزمان را از دست داده بودیم

محمودی: با ماندن در سطح یک لیگ جهانی کار بزرگی انجام دادیم

بازیکن تیم ملی والیبال ایران تأکید کرد، بازیکنان این تیم در دیدار دوم مقابل روسیه تمرکز خود را از دست داده بودند.
۲۳:۵۳ - ۱۳ تير ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-شهرام محمودی در خصوص شکست 3 بر یک تیم ملی والیبال کشورمان مقابل روسیه اظهار داشت: نسبت به بازی شب گذشته با روسیه تمرکزمان را از دست داده بودیم و به خاطر همین امشب مقابل این تیم شکست خوردیم. تمام تلاش ما این بود که بتوانیم با شکست دادن روسیه تماشاگران را خوشحال به خانه بفرستیم، اما نشد. روس‌ها بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و برنده هم شدند.

وی ادامه داد: بازی کردن در لیگ جهانی سختی و دشواری‌های خاص خودش را دارد. ما در گروهی قرار داشتیم که همه کارشناسان می‌گفتند شانس چهارم برای صعود هستیم، اما تا لحظه آخر جنگیدیم و تلاش‌مان را انجام دادیم. با شکست شب گذشته آمریکا مقابل لهستان شانس‌مان برای صعود از دست رفت، اما همین که توانستیم تیم ایران را در سطح یک لیگ جهانی والیبال نگه داریم، بسیار خوب است و کار بزرگی انجام دادیم.

محمودی با ابراز امیدواری از اینکه تیم کشورمان بتواند همین امسال جواز حضور در المپیک را به دست آورد، درباره میزبانی کشورمان از مسابقات لیگ جهانی گفت: صددرصد همه تیم‌های میهمان ما راضی از کشورمان رفتند و از میزبانی ایران لذت بردند. شاید با توجه به اینکه در رسانه‌های غربی تبلیغ بدی علیه کشورمان می‌شود، تیم‌های انتظار نداشتند که چنین میزبانی خوبی انجام بدهیم. حتی وقتی آمریکایی‌ها قصد خروج از ایران را داشتند باور نمی‌کردند که چنین میزبانی‌ از آنها انجام بدهیم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین