اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۰۸۲۰
مربی گلرهای تیم ملی فوتبال ایران، گفت: علیرضا بیرانوند کیفیت بسیار خوبی دارد و اگر او به حاشیه نرود، می‌تواند سال‌ها گلر یک پرسپولیس و تیم ملی باشد.
۱۵:۴۰ - ۱۶ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| سعید عزیزیان در گفت‌وگویی،‌ در مورد پیروزی تیم ملی مقابل ازبکستان گفت: بازی خوبی از سوی دو تیم مشاهده نکردیم. ازبکستان حمله‌ای انجام نداد و بازی بسیار آرام بود. در 30 دقیقه ابتدایی حریف هیچ توپی به سمت دروازه ما نیاورد و ما روی یک ضربه ایستگاهی به گل رسیدیم. در نیمه دوم هم ما به دفاع رفتیم و ازبکستان هم توان گلزنی نداشت. در نیمه دوم تنها در دقیقه آخر یک موقعیت نصیب‌مان شد که از آن هم استفاده نکردیم.

وی افزود: تنها حسن این مسابقه کسب سه امتیاز بازی بود. در کل بازی زیبایی را مشاهده نکردیم و هنوز نمی‌توانیم با قاطعیت از موفقیت تیم سخن بگوییم و خیال ما از دیدارهای آینده راحت باشد.

مربی دروازه‌بان‌های پیکان در رابطه با عملکرد علیرضا بیرانوند تصریح کرد: با اینکه خطر زیادی روی دروازه ایران به وجود نیامد بیرانوند عملکرد خوبی داشت. او گلر بزرگی است که می‌تواند سال‌ها در تیم ملی و پرسپولیس دروازه را بیمه کند اما این مسئله مستلزم یک شرط است و آن اینکه بیرانوند وارد حاشیه نشود. پرسپولیس و استقلال با حاشیه‌های زیادی روبرو می‌شوند که اگر بیرانوند وارد این حواشی نشود می‌تواند پرسپولیس را به موفقیت برساند.

عزیزیان در مورد نقطه‌ضعف و قوت بیرانوند عنوان کرد: نقطه‌ضعف بیرانوند تجربه کم بین‌المللی است. او کم کم این تجربه را هم به دست می‌آورد و به پیشرفت بیشتری می‌رسد. با توجه به حضور پرسپولیس در آسیا و دیدارهای تیم ملی این نقیصه هم به طور آرام آرام برطرف خواهد شد. در مورد نقاط قوت بیرانوند هم می‌توانند به خروج‌های خوب او، شروع مجددهای مناسب و بازی‌خوانی‌های دقیق اشاره کنم.

مربی گلرهای پیکان در ادامه تاکید کرد: بیرانوند توانسته اعتماد مربیان تیم ملی را جذب کند و به دروازه‌بان اول تیم ملی تبدیل شود. او باید بتواند گلش را در همین سطح نگه دارد تا در آینده نیز به عنوان گلر اول تیم ملی محسوب شود.

وی در مورد عملکرد خوب بیرانوند و ثبت رکورد تنها یک گل خورده در 8 بازی اظهار داشت: او نباید به این عملکرد خوب و رکوردی که به جا گذاشته بسنده کند. فوتبال رو ندارد و هیچ بازی شبیه به بازی دیگر نیست. بیرانوند باید بیشتر کار کند و به موفقیت برسد.

عزیزیان در پایان در مورد دیدار تیم ملی مقابل کره جنوبی عنوان کرد: مقابل کره جنوبی بازی سختی داریم. کره همیشه رقیبی جدی برای ایران بوده. در دور قبل یادتان هست که سرمربی کره چه حرفی علیه ایران زد و باعث شد کادر فنی و بازیکنان تشکیل شده و با تعصب بیشتری بازی کنند. ما باید برای رسیدن به موفقیت در تمامی بازی‌ها بجنگیم و در دفاع و حمله قوی باشیم. اینکه فقط دفاع کنیم در تمام و بازی‌ها جواب نمی‌دهد.

انتهای پیام/ا

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین