اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۰۷۴۰

ایران چگونه اعصاب ازبک ها را به هم ریخت ؟

در حالیکه تصور می شد ازبکستانی برای حفظ صدرنشینی خود تلاش ویژه ای در بازی برابر ایران داشته باشند، این تیم هرگز نتوانست بازی منطقی و حساب شده ای ارائه دهد.
۲۱:۲۹ - ۱۵ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| پیش از برگزاری بازی های هفته سوم مقدماتی جام جهانی، ازبک ها صدرنشین گروه اول آسیا و دو بازی ابتدایی را با پیروزی پشت سر گذاشته بودند، نکته ای که مسلم است این است که آنها باید برای بازی در برابر ایران با تمام توان در میدان حاضر می شدند تا بتوانند از بازی سوم نیز امتیاز بگیرند، اما این تیم هرگز نتوانست در برابر ایران قدرت نمایی کند.


*بنابر آنچه که از پای تلویزیون قابل مشاهده بود ، در این بازی چیزی از ازبکستانی ها ندیدیم که این می تواند دو دلیل داشته باشد، اول اینکه ممکن است دلایلی درون تیمی، باعث عدم نتیجه گیری ازبک ها شده باشد و باعث شده باشد آنها در حد انتظار ظاهر نشوند و دوم هم اینکه تیم ملی ما با تدابیر کارلوس کی روش توانست بازی این تیم را خراب کند. ایران اجازه نداد آنها بازی همیشگی خود را به نمایش بگذارند، اصولا بارزترین شیوه مربیان پرتغالی نیز همین است، آنها هم از نظر روحی و روانی و هم از نظر بازی، روی حریف خود تاثیر می گذارند و سعی در خراب کردن حریف دارند.


*این را بدانید که هر تیم ضعیفی هم در بازی خانگی خود به دنبال اذیت کردن حریف است اما ازبک ها از این اتفاق عاجز بودند و اگر از نظر بصری بازی زیبایی را شاهد نبودیم تنها مقصر آن، ازبکستانی ها هستند، چرا که اگر آنها بازی موفقی به نمایش می گذاشتند ایران هم مجبور می شد سبک بازی خود را عوض کند و آن وقت فوتبال چشم نوازی را می دیدیم.


* از نظر فوتبالی بهترین اتفاق ممکن برای ما افتاد و شاید در این مقطع همین سه امتیاز برای ویژه ترین اتفاق باشد، بنابراین باید از تیم کی روش راضی بود که توانست موفق از این دیدار بیرون بیاید. خواسته ما برای کسب نتیجه اجابت شد و این بهترین چیزی بود که می شد از بازی سوم به دست آورد.


*بهرحال ازبک ها بیشتر از 60 دقیقه زمان داشتند تا نتیجه را جبران کنند که این اتفاق نیفتاد، شک نکنید اگر بازی سه روز دیگر ادامه داشت نیز آنها نمی توانستند به گل برسند، چه از نظر بازی سنتی، چه از نظر بازی مدرن، سانتر، ترکیبی، حمله، ضربات آزاد و ...، آنها هیچ چیزی برای ارائه نداشتند.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین