اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۰۴۹۴
یکی از سایت‌های ورزشی ازبکستان گزارشی از مصدومان تیم ملی ایران با تیتر «مشکلات کارلوس کی‌روش» منتشر کرد.
۱۵:۰۶ - ۱۴ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| سایت ورزشی چمپیونات ازبکستان در آستانه بازی فردای تیم ملی فوتبال این کشور برابر ایران در چارچوب هفته سوم گروه A مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه نوشت: کارلوش کیروش برای بازی برابر ازبکستان با مشکلاتی مواجه شده است. این مربی پرتغالی، پژمان منتظری، یکی از مدافعان کلیدی ایران خود را به دلیل مصدومیت در دو بازی آینده تیمش برابر ازبکستان و کره جنوبی در اختیار نخواهد داشت.

دومین بازیکنی که سایت ازبکستانی از آن به عنوان یکی دیگر از مشکلات کیروش یاد کرده علیرضا جهانبخش است. سایت چمپیونات در این خصوص نوشت: علیرضا جهانبخش، ملی پوش تیم آلکمار هلند از مصدومت پا رنج می‌برد، اما با این حال کی‌روش او را به اردوی تیم ملی ایران دعوت کرد.

چمپیونات سپس حضور اشکان دژاگه را در بازی برابر ازبکستان محتمل دانست و نوشت: دژاگه که در لیگ ستارگان قطر بازی می‌کند در اردوی جدید تیم ملی ایران تمرینات سبکی را پشت سر گذاشته و هنوز خبر دقیقی وجود ندارد که آیا برابر ازبکستان به میدان خواهد رفت یا خیر.

این گزارش سایت چمپیونات ازبکستان در حالی منتشر شده که کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی ایران از آمادگی علیرضا جهانبخش و اشکان دژاگه برای بازی فردا خبر داد و از آن به عنوان خبری بد برای حریف ازبکی خود یاد کرد.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین