اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۰۴۰۶۷

قاسمپور: تعلل در انتخاب سرمربی تیم ملی به نفع فوتبالمان نیست

قاسمپور: تعلل در انتخاب سرمربی تیم ملی به نفع فوتبالمان نیست
پیشکسوت فوتبال گفت: به نظرم فدراسیون فوتبال باید هر چه سریعتر سرمربی تیم ملی را انتخاب کند و تعلل در این موضوع به نفع فوتبال نیست.
۱۴:۳۰ - ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
وانانیوز|

ابراهیم قاسمپور پیشکسوت فوتبال درباره تعلل فدراسیون فوتبال در انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال اظهار کرد: به نظرم انتخاب سرمربی تیم ملی کار سخت و شاقی نیست. شاید دلیلی دارند که تاکنون تصمیم نهایی را نگرفتند و مهدی تاج باید در این باره توضیح بدهد.

او ادامه داد: به هر حال گزینه‌های داخلی و خارجی خود را روی میز بگذارند و کارشناسان و متخصص‌ها روی یک گزینه به اجماع برسند و آن را به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال انتخاب کنند.

مربیان خارجی درجه چندم در تیم ملی فوتبال جواب ندادند 

قاسمپور درباره گمانه زنی‌ها درباره سرمربی تیم ملی فوتبال و اینکه  به نظرش گزینه داخلی یا خارجی برای هدایت تیم ملی انتخاب کنند، گفت: من مخالف مربی خارجی نیستم، اما مربیان خارجی  درجه ۲، ۳ در تیم ملی فوتبال جواب ندادند. البته پول هست، اما با توجه به تحریم ها، مشکل انتقال پول به حساب مربی خارجی دارند.

به مربی ایران همانند کی روش باید فرصت بدهند 

پیشکسوت فوتبال تصریح کرد:  اگر مربی ایرانی هم انتخاب می‌کنند باید به او اعتماد کنند و فرصت بدهند و همانند کی روش که همه چیز در اختیارش بود، سرمربی جدید هم داشته باشد.  زمان زیادی تا پایان بازی‌های لیگ نمانده است و باید هر چه سریعتر درباره سرمربی تیم ملی تصمیم بگیرند که تعلل در این باره به نفع فوتبال کشورمان نیست.  

دست هایی در کار  است تا بعضی از مربیان بیکار باشند 

او درباره اینکه مربیان مدنظر فدراسیون فوتبال تحت قرارداد تیم‌های خود هستند، بیان کرد: مگر مربی قحطی است و این همه مربی داریم. بعضی از مربیان ما حقشان است که هدایت یک تیم را در لیگ برتر فوتبال را داشته باشند و فرصت به آن‌ها داده شود، اما دست‌هایی در کار است که این مربیان بیکار هستند. بعضی از مربیان هم در لیگ نتیجه نمی‌گیرند، اما از باشگاهی به باشگاه دیگر می‌روند و در طول سال در ۳ تیم جابه جا شدند.

تدارک بازی دوستانه قبل از انتخاب سرمربی جای تعجب دارد 

قاسمپور درباره اینکه قبل از انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ۲ بازی دوستانه با تیم‌های ملی عراق و روسیه تدارک دیدند، گفت: کسی با ما بازی تدارکاتی برگزار نمی‌کند و فقط  در رده‌های تیم‌هایی همانند چین، روسیه، لبنان، عراق با ما بازی دوستانه انجام می‌دهند. واقعا جای تعجب دارد که هنوز سرمربی تیم ملی انتخاب نکردند بازی دوستانه تدارک دیدند و معلوم نیست سرمربی جدید تمایلی به برگزاری دیدار دوستانه با این ۲ تیم دارد یا نه! معلوم است که افرادی در راس قرار دارند که آن‌ها برای فوتبال تصمیم می‌گیرند و خرد جمعی در فوتبال ما حاکم نیست و خرد فردی همه کاره است و نظر بقیه مهم نیست که مربی با چه سبک، با چه تیمی دوست دارد بازی  کند.

ما اعضای کمیته فنی نه ابقا، نه برکنار شدیم 

قاسمپور درباره  وضعیتش در  کمیته فنی فدراسیون فوتبال گفت: ما  ابقا یا برکنار نشدیم و نامه‌ای هم دریافت نکردیم. البته من تمایلی ندارم که باشم و حقوق و پاداشی هم نداشتیم و حتی ما  را به جام جهانی هم دعوت نکردند و من از سوی قطری‌ها به این رقابت‌ها رفتم.

بازی دوستانه سپاهان با زنیت برای بعضی ها منفعت داشت 

او درباره بازی دوستانه سپاهان برابر تیم زنیت گفت: این موضوع نشان از بی برنامگی دارد که تیم‌ها در کوران مسابقات لیگ برتر هستند، تیم سپاهان بازی دوستانه با تیم زنیت برگزار می‌کند. تیم زنیت در چه سطحی قرار دارد و برگزاری چنین بازی به نفع بعضی‌ها است، نه فوتبال کشورمان.

 
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین