اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۰۳۷۵

هیات مدیره پرسپولیس: به مسائل اجرایی ورود نمی کنیم

عضو هیات مدیره پرسپولیس عنوان کرد: اعضای هیئت مدیره آمادگی دارند هر زمان که سرپرست باشگاه تشخیص دهد در امور اجرایی نیز پشتیبانی کنند.
۲۰:۳۵ - ۱۳ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| فرشید گلزاده درباره نشست امروز هیات مدیره پرسپولیس اظهار داشت:حرفه‌ای شدن یکفرآیندتدریجی است که نیازمند تمرین و ایجاد زیرساخت‌هاست.‌ یکی از مولفه‌هایحرفه ایشدن، قرارگرفتن ارکانباشگاهدر جایگاه درست و با مرزبندی مشخص است.

وی ادامه داد:هیات مدیره صرفا نقش راهبردی،سیاست گذاری و نظارتیدارد.مدیرعاملنقش اجرایی و تحقق سیاست‌ها و برنامه‌ها را دارد. مربیتیم وکادر فنیبه عنوان رکن سوم، مسئولیت فنی را بر عهده دارد.

عضو هیات مدیره پرسپولیس خاطرنشان کرد:برخی از دوستان از اعضای هیئت مدیره انتظار ورود به حیطه اجرا و فنی را دارند. این کار منجر به تداخل مسئولیت‌ها و تضعیف باشگاه خواهد شد. با این حال اعضای هیئت مدیره آمادگی دارند هر زمان که سرپرست باشگاه تشخیص دهد در امور اجرایی نیز پشتیبانی کنند. برخی موضوعات اگرچه در اختیار حوزه اجرایی است اما به تشخیص مربی و یا سرپرست باشگاه در هیئت مدیره مطرح می‌شود و اعضا با کمال میل آمادگی دارند وقت و زمان کافی برایمشورت، بررسی و یا تصمیم‌گیری تخصیص دهند. موضوع رامین رضاییان از این گونه بود.

گلزاده افزود:امروز هم در جلسه هیات مدیره موضوعات مهمی همچون موارد زیر طرح و تصمیم‌گیری شد:

۱- ارتقاءشفافیت مالیباشگاه و استقرارنظام مالیمناسب که در گذشته از بی‌انضباطی مالی رنج می‌برد که یکی از پیامدهای آن؛ به ارث گذاشتن مالیات سنگین ده‌سال گذشته است.

2- ارتقاء سطح کیفی و زیرساختیدانشگاهکه پتانسیل بسیار خوبی در کشور دارد.

۳- بررسی صورت‌های مالی پایان سال مالی باشگاه پرسپولیس

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین