اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۰۳۴۶
مدافع پیکان اعتقاد دارد که حریف این تیم در جام‌حذفی بازی بسیار خوبی انجام داد.
۱۷:۱۹ - ۱۳ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| امیرحسین صادقی در این‌باره گفت: تیم هف سمنان به نظر من تیم قوی‌ای بود و برخلاف سایر تیم‌های لیگ‌برتری که با تیم‌های ضعیفی بازی کردند، حریف ما بسیار قدرتمند بود. آنها دو، سه موقعیت عالی روی دروازه ما ایجاد کردند اما خدا را شکر که تیم ما روی نوار موفقیت افتاده است و ما توانستیم از این مرحله هم صعود کنیم.


او ادامه داد: فراموش نکنید شاگردان اسماعیل هلالی در بازی‌های دوستانه ابتدای فصل تیم‌هایی مثل پرسپولیس را متوقف کرده بودند وتیم قدرتمندی بودند و همین که ما توانستیم در این بازی به مرحله بعد صعود کنیم اتفاق خوبی است.


مدافع پیکان در مورد انگیزه‌های این تیم برای قهرمانی در جام‌حذفی هم می‌گوید: صددرصد ما برای قهرمانی بازی می‌کنیم. وقتی می‌شود با4 بازی به لیگ قهرمانان رسید طبیعی است که در این شرایط انگیزه تیم‌ها خیلی زیاد می‌شود.


صادقی در مورد اینکه چرا خیلی از تیم‌ها از جام‌حذفی کنار می‌کشند هم گفت: من فکر می‌کنم باید شرایطی فراهم شود که خیلی از تیم‌ها نتوانند در جام‌حذفی شرکت کنند نه اینکه خودشان شرکت نکنند. فرض کنید یکی از همین تیم‌های گمنام شگفتی‌ساز شود و به قهرمانی جام‌حذفی برسد. طبیعی است که در این شرایط آنها نمی‌توانند در لیگ قهرمانان شرکت کنند.


مدافع پیکان در مورد شانس قهرمانی تیمش در لیگ‌برتر هم می‌گوید: من فکر می‌کنم ما از نظر شرایط می‌توانیم بهتر کار کنیم و به رتبه‌های بالای جدول برسیم چراکه باشگاه پیکان پتانسیل خوبی دارد. پیکان در سال‌های گذشته همیشه آسانسور لیگ‌برتر بوده است و طبیعی است که در این شرایط باید بیشتر کار کنیم تا بتوانیم یک تیم مدعی باشیم.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین