اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۰۳۲۱
سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: از دپارتمان و کمیته داوری تقاضا داریم تا با تعامل خوب تیم داوری قوی برای مسابقات جام حذفی انتخاب کنند.
۱۶:۰۹ - ۱۳ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| علی شجاعی پس از مراسم قرعه‌کشی جام حذفی اظهار داشت: از مسئولان دپارتمان و کمیته داوری درخواست دارم که تعاملی به خرج بدهند و از تیم داوری در حد و اندازه‌های جام حذفی استفاده کنند. ما برای برگزاری بازی با شهرداری بوشهر هزینه‌های زیادی انجام دادیم از اصفهان به تهران آمدیم و پس از آن به بوشهر رفتیم و برای برگشت هم همین شرایط را داشتیم بازیکنانمان صدمات زیادی دیدند.

سرپرست ذوب‌آهن در مورد دیدار در مقابل اکسین اظهار کرد: اکسین تیم خوب با کادر فنی مجربی است این تیم در بالای جدول لیگ دست اول قرار دارد ما یک بازی تدارکاتی هم با آنها انجام داده‌ایم و امیدوارم هر کس که بهتر بازی کرد و مستحق پیروزی بود به حقش برسد.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود فیروز کریمی به ذوب‌آهن خواهد آمد،‌ گفت: هم اکنون سرمربی تیم مشخص شده و کار خود را هم دنبال می‌کند. می‌خواهیم با قدرت در جام حذفی هم شرکت کنیم.

شجاعی در مورد مشکلاتی که برای بنگستون به وجود آمده گفت: اوایلی که  این بازیکن به تیم ما آمد هم مشکلاتی در خصوص مالیات او وجود داشت که باشگاه پرسپولیس باید ان را حل کند.

وی در مورد اینکه هر بازیکنی که از پرسپولیس جذب می کنند دچار مشکل می شود تأکید کرد: این موضوع ربطی ندارد به هر حال در  آن زمان بازیکنان در تیم ذوب‌آهن آموزش دیده بودند. اما هم اکنون مشکل مالیات بازیکن است که به باشگاه پرسپولیس مربوط می‌شود.

سرپرست ذوب‌آهن در مورد اینکه آیا بنگستون ممنوع‌الخروج شده گفت:‌ما تا کنون سفری نرفته‌ایم که ببینمی او ممنوع‌الخروج است یا خیر.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین