اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۰۲۸۵

استقلال خوزستان سقوط می‌کند

مشکلات مالی استقلال خوزستان بسیار بیش از پیش شده است و صدای بازیکنان را در آورده است، این مشکلات ممکن است خطرات غیر قابل جبرانی برای این تیم ایجاد کند.
۱۴:۱۵ - ۱۳ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| رحیم زهیوی در گفت و گویی، درباره وضعیت باشگاه استقلال خوزستان گفت: «من نمی دانم چرا اینگونه است و هیچ پولی به تیم ما نمی رسد. ما 30 درصد از فصل قبل داریم و امسال پولی نگرفته ایم. مگر می شود 6 ماه پول نگرفت و تاثیر در روند کار شما نداشته باشد. با ادامه این بی پولی و این وضعیت، استقلال خوزستان نه تنها نمی تواند در جمع مدعیان باشد، بلکه سقوط هم می کند.»

هافبک استقلال خوزستان در ادامه گفت: «برای ما فرقی نمی کند که چه کسی مدیرعامل می شود، هرکس می شود باید به فکر تیم باشد و پول بتواند بیاورد وگرنه این تغییرات هیچ سودی ندارد. اینکه بعضی می گویند که مشکل از کادرفنی و بازیکنان است، کاملا اشتباه است. باز هم برای بار چندم می گویم که پورموسوی جزو بهترین مربیان ایران از نظر اخلاقی و فنی است.»


زهیوی در ادامه گفت: «مطمئن باشید اگر پول بیاید ما می توانیم باز هم در کورس باشیم، نمی گوییم قهرمان می شویم همانگونه که فصل قبل نگفتیم؛ اما با تزریق پول، بسیاری از مشکلات ما حل می شود. اگر شما از بازیکنان بزرگ هم بپرسید، متوجه می شوید که چقدر این مسئله مهم است؛ چراکه تنها راه در آمد بازیکنان است.»


وی درباره مصدومیت خود توضیح داد: «خدا را شکر مصدومیتم برطرف شده است و باید این چهار هفته ای که گل نزده ام را جبران کنم. همانگونه که ابتدای فصل گفتم، یا من این فصل آقای گل می شوم یا بیت سعید.»

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین