اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۰۲۷۶

به‌خاطر فوتبال حرفم دو تا شد

جلال رافخایی، مهاجم جدید خونه‌به‌خونه فصل عجیبی را تا اینجا پشت سرگذاشته است. او بعد از سقوط ملوان به دسته یك تصمیم گرفت، پس از سال‌ها از تیم و شهرش دور شود و به ماشین‌سازی برود اما فقط چند هفته در این تیم دوام آورد و بعد از درگیری با رسول خطیبی از ماشین‌سازی جدا شد...
۱۳:۵۶ - ۱۳ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| جلال رافخایی، مهاجم جدید خونه‌به‌خونه فصل عجیبی را تا اینجا پشت سرگذاشته است. او بعد از سقوط ملوان به دسته یك تصمیم گرفت، پس از سال‌ها از تیم و شهرش دور شود و به ماشین‌سازی برود اما فقط چند هفته در این تیم دوام آورد و بعد از درگیری با رسول خطیبی از ماشین‌سازی جدا شد. او در تصمیمی عجیب اعلام كرد از فضای این فوتبال خسته و دلزده شده و خداحافظی كرد اما كمتر از یك ماه دوباره با یاران قدیمی‌اش، پژمان نوری و مازیار زارع در خونه‌به‌خونه همبازی شد. خیلی‌ها معتقد هستند تصمیمات او احساسی بوده اما خودش چنین نظری ندارد. رافخایی در همین رابطه گفت وگویی انجام داد.
  • حتما می‌دانید باید در دور بعدی جام‌حذفی مقابل ماشین‌سازی بازی كنید.
بله، خبر دارم. به هر حال فوتبال است و اتفاقاتش قابل پیش‌بینی نیست. واقعا برای من فرق ندارد كه با چه تیمی بازی كنیم ومی‌خواهم در خدمت خونه‌به‌خونه باشم. این بازی حساسیتی برایم ندارد و برای ماشین‌سازی و هوادارانش احترام زیادی قائل هستم.
  • اما به هر حال مصاف شما و رسول خطیبی جالب خواهد بود.
نمی دانم این ماجرا از چه لحاظ جالب است اما رسول خطیبی هنوز هم برای من قابل احترام است و بارها گفته‌ام كه به رفاقتم پایبندم و همه دوستانم می‌دانند كه برای رفاقت و دست یا علی كه می‌دهم ارزش زیادی قائلم اما اتفاقاتی افتاد كه باید می‌رفتم وگرنه من بازی در تبریز و هواداران ماشین‌سازی را دوست داشتم. برای كمك به ماشین‌سازی رفته بودم اما زود جدا شدم و باشگاه هم مخالف جدایی‌ام بود. دركل برای افكار و شخصیتم احترام زیادی قائل هستم.
  • اما قبول كنید تصمیم‌تان برای خداحافظی احساسی بود.
من احساسی تصمیم نگرفتم و واقعا نمی‌خواستم به فوتبال برگردم. باور كنید بدون فوتبال زندگی راحت‌تری داشتم اما دوستان و خانواده‌ام خیلی اصرار كردند تا دوباره برگردم. در تبریز تصمیم گرفتم از فوتبال خداحافظی كنم اما وقتی به انزلی برگشتم جو خانه‌مان طوری بود كه برای بازگشت به فوتبال مجاب شدم. من باید به فكر دوستان و خانواده‌ام هم باشم و نباید شخصی تصمیم می‌گرفتم.
  • پژمان نوری و مازیار زارع چقدر در برگشت شما تاثیر داشتند؟
قطعا تاثیرگذار بودند. پژمان و مازیار از دوستان قدیمی من هستند و واقعا با من زیاد حرف زدند، البته صحبت‌های آقای مرزبان هم روی من تاثیر زیادی گذاشت. او سه هفته با من مذاكره كرد و در نهایت هم قرارداد بستم. آقای مرزبان واقعا یك مربی خوب و حرفه‌ای است و نمی‌خواستم فرصت كار كردن با او را از دست بدهم. برای اولین بار در زندگی حرفم دوتا شد كه آن هم به‌خاطر اتفاقات عجیب فوتبال بود.
  • بازی در خونه‌به‌خونه چطور است؟
در جام‌حذفی برای اولین بار در این تیم بازی كردم و فكر می‌كنم آقای مرزبان تیم خوبی ساخته. من و بقیه بازیكنان می‌خواهیم خونه‌به‌خونه به لیگ برتر صعود كند چون این تیم واقعا شایستگی حضور در لیگ برتر را دارد.
  • راستی مایلی‌كهن برای بازگشت به ملوان با شما تماس گرفته بود؟
نه یك بار دیگر هم گفته بودم كه ایشان تماسی با من نگرفت. البته من برای ملوان آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم این تیم دل مردم انزلی را شاد كند.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین