اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۰۲۷۰
این‌طور كه از شواهد برمی‌آید، پرسپولیس در نقل‌وانتقالات زمستانی حداقل یك خرید بزرگ خواهد داشت. از قرار معلوم آنتونی گولچ به یك قدمی خروج از فهرست پرسپولیس رسیده و به این ترتیب به زودی یك جای خالی برای جذب بازیكن بزرگسال در لیست این تیم ایجاد خواهد شد...
۱۳:۴۳ - ۱۳ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| این‌طور كه از شواهد برمی‌آید، پرسپولیس در نقل‌وانتقالات زمستانی حداقل یك خرید بزرگ خواهد داشت. از قرار معلوم آنتونی گولچ به یك قدمی خروج از فهرست پرسپولیس رسیده و به این ترتیب به زودی یك جای خالی برای جذب بازیكن بزرگسال در لیست این تیم ایجاد خواهد شد. در عین حال رسانه‌ها انبوهی از اخبار و شایعات مختلف را در مورد مذاكره باشگاه پرسپولیس با اشكان دژآگه و سروش رفیعی به انتشار رسانده‌اند؛ طوری كه به نظر می‌رسد بین دو نیم‌فصل، یكی از این دو نفر سرخپوش خواهند شد. سوال مهم اما این است كه كدام یك از آنها می‌تواند بیشتر به كار پرسپولیس بیاید و برای این تیم مفیدترباشد؟
  • سروش؛ چند گام جلوتر
قرارداد سروش رفیعی با تراكتورسازی در پایان نیم‌فصل اول به پایان می‌رسد و او كارت پایان خدمتش را از این باشگاه دریافت می‌كند. در این شرایط به نظر می‌رسد جذب این بازیكن می‌تواند از جهات مختلف برای پرسپولیس سودمندتر باشد. او برای پیوستن به جمع قرمزها مزیت‌هایی دارد كه اشكان ندارد.یك- اولین مزیت سروش نسبت به دژآگه، راحت‌تر بودن انتقال رفیعی به پرسپولیس است. به هر حال اشكان یك بازیكن بین‌المللی محسوب می‌شود كه دو سال پیش با گران‌ترین قرارداد تاریخ فوتبال ایران به العربی پیوست. به این ترتیب احتمال می‌رود دژآگه كماكان خارج از كشور مشتریانی داشته باشد و البته اگر قرار باشد او لیگ ایران را انتخاب كند، رقم هنگفتی در ازای اجرای این تصمیم مطالبه خواهد كرد. البته قیمت انتقال احتمالی رفیعی هم اندك نخواهد بود اما انتظار می‌رود او به مراتب ارزان‌تر از دژآگه باشد.دو- دلیل دوم كاملا واضح به نظر می‌رسد؛ سروش 26ساله جوان‌تر از دژآگه31 ساله است.
سه- برانكو می‌تواند از رفیعی انتظار داشته باشد در سه پست هافبك راست، چپ و بازیكن پشت مهاجم به میدان برود اما توقع این همه تنوع از دژآگه كمی بیش از حد است.
چهار- سروش رفیعی در آغاز راه درخشش است اما خورشید اقبال دژآگه به تدریج غروب كرده. به نفع پرسپولیس است كه بازیكن آینده‌دارتر را جذب كند؛ شاید با مدیریت صحیح توانست از حیث انتقال‌های بعدی سروش، كسب درآمد هم كند.
پنج- اگر برانكو تحت شرایطی ناچار به نیمكت‌نشین كردن سروش شود، این موضوع برای او هزینه‌های به مراتب كمتری به همراه خواهد داشت اما بیرون نشاندن كاپیتان دوم تیم ملی، به هر حال دشوار و مساله‌ساز خواهد بود.
شش- باشگاه پرسپولیس یك دنیا تجربه ناموفق از بازگرداندن لژیونرهای ایرانی به كشور دارد. وحید هاشمیان، رحمان رضایی، مهرداد میناوند و حتی علی كریمی، هیچ‌كدام بعد از بازگشت از اروپا نتوانستند كیفیت مورد انتظار هواداران را داشته باشند. حالا هم چیز عجیبی نیست كه اشكان دژآگه نیز در صورت حضور احتمالی در پرسپولیس، چنین شرایطی پیدا كند.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین