اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۰۲۱۹۱

سید صالحی: هیجانات ساپینتو به استقلال ضربه می زند/ شیرازه پرسپولیس با اخراج بیرانوند پاشید

سید صالحی: هیجانات ساپینتو به استقلال ضربه می زند  شیرازه پرسپولیس با اخراج بیرانوند پاشید
کارشناس فوتبال گفت: هیجانات زیاد ساپینتو به تیم استقلال آسیب می‌زند و باید با این مربی صحبت کنند.
۱۳:۰۱ - ۱۴ بهمن ۱۴۰۱
وانانیوز|

سید مهدی سید صالحی کارشناس فوتبال درباره برد تیم استقلال برابر تیم مس کرمان اظهار کرد: به طور طبیعی تیم مس کرمان انگیزه زیادی برای این بازی داشت. همچنین بازگشت عارف غلامی به خط دفاع استقلال باعث شد که این خط به هارمونی برسند. علاوه بر این، آبی پوشان در چند بازی با ترکیب ثابت به زمین مسابقه آمدند که  در موفقیت این تیم موثر بوده است.

او درباره اخراج ساپینتو در این بازی گفت: به نظرم ساپینتو باید خودش را کنترل کند و هیجانات زیاد او  به استقلال آسیب می‌زند. نقش رهبری در کنار زمین خیلی مهم است که ساپینتو در بازی بعدی نمی‌تواند تیمش را از  روی نیمکت  هدایت کند. باید با این مربی صحبت کنند تا از شرایط هیجانی دور شود و با سعه صدر مربیگری کند.

رضایی درون دروازه استقلال متزلزل نشان داده است 

او ادامه داد: دروازه بانان در چنین بازی‌هایی تاثیرگذار هستند. رضایی از زمانی که به جای حسینی مصدوم درون دروازه استقلال قرار گرفته متزلزل نشان داده است. گلی که او دریافت کرد باعث شد که استرس خاصی در بازیکنان ایجاد شود و انگیزه به رقیب کرمانی داد تا بیشتر حمله کند. به هر حال شیرازه آبی پوشان با این گل از هم پاشید.

سید صالحی گفت: تیم استقلال بعد از دریافت گل  ۷، ۸ دقیقه سردرگم بود و شوک به این تیم وارد شد، اما آبی پوشان با حمله کردن توانستند به گل برسند. به هر حال مس کرمان از میزبانی اش نتوانست استفاده کند و شکست خورد.

استقلال در شرایط سخت توانست مس کرمان را شکست بدهد 

کارشناس فوتبال بیان کرد: عدم پرسینگ  در خط دفاع استقلال باعث شده بود که بازیکنان مس حمله کنند و آبی پوشان  در ضربات ایستگاهی مشکل دارند و برخی از مهاجمان این تیم از جمله محبی هم نتوانستند از موقعیت‌های گلزنی استفاده کنند و همین عوامل باعث شد که آن‌ها در شرایط سخت به برد برسند.

سید صالحی درباره تساوی پرسپولیس برابر تیم آلومینیوم اراک گفت: تفکرات مهدی رحمتی این است که تیمش دفاع کند و چشم به حملات داشته باشد و از پشت جناح چپ و راست پرسپولیس استفاده کرد. سیستم گل محمدی ۴-۴-۲ بود و از عبدی و وحید امیری در کناره‌ها استفاده می‌کرد تا از عمق دفاعی حریف بهره ببرد.  با توجه به اینکه تیم آلومینیوم بسته بازی می‌کرد، سرخپوشان سعی کردند که با کار‌های ترکیبی به عمق حریف برسند، اما اخراج بیرانوند شیرازه پرسپولیسی‌ها را بهم ریخت و ۱۰ نفره نتوانستند به گل برسند.

پرسپولیس با اشتباهات داوری متضرر شده است 

او افزود: اشتباهات داوری باعث شده که خیلی از تیم‌ها از جمله پرسپولیس متضرر شوند.  سرخپوشان می‌خواستند ۳ امتیاز این بازی را بگیرند تا همچنان صدرنشین باقی بمانند و از آن طرف تیم آلومینیوم به دنبال تساوی بود که به آن دست پیدا کرد. به هر حال بازیکنان آلومینیوم کمتر اشتباه کردند و در نهایت به هدف خود هم رسیدند.

مهاجم گل نمی زند چه ربطی به تیم خاص دارد 

کارشناس فوتبال درباره اینکه پرسپولیسی‌ها مدعی هستند که می‌خواهند یک تیم خاص قهرمان شود، گفت:نه، صحبت درباره اینکه یک تیم خاص برنده شود درست نیست. هر تیمی که اشتباهات کمتری داشته باشد و موقعیت بیشتری خلق  کند در آن صورت می‌تواند قهرمان شود. تیم پرسپولیس موقعیت‌های گلزنی کمی در بازی با آلومینیوم ایجاد کرد و در صحنه‌هایی از داوری هم اعتراض داشتند. اینکه مهاجم نمی‌تواند گل بزند نباید بگویند که یک تیم خاص قهرمان می‌شود.

داوران به علت  داشتن شغل دوم با تمرکز قضاوت نمی کنند 

سید صالحی درباره اشتباهات داوری گفت: داوری‌ها خیلی ضعیف است و نظارت کافی وجود ندارد و تا زمانی که VAR نباشد این اشتباهات وجود دارد. به نظرم باید حقوق داوران را بالا ببرند چرا که داوران به علت داشتن شغل دوم با آرامش و تمرکز کافی قضاوت نمی‌کنند و این اتفاقات در فوتبال رقم می‌خورد.

قهرمان لیگ برتر روز آخر مشخص می شود 

او درباره مدعیان قهرمانی در لیگ برتر فوتبال گفت: به نظرم تیم‌های استقلال،  تراکتور، گل گهر، سپاهان و پرسپولیس مدعیان قهرمانی هستند. اختلاف  ۶، ۷ امتیازی پرسپولیس با رقبای خود هم نشان داد که لیگ بالا و پایین دارد و این امتیازات نمی‌تواند برای سرخپوشان حاشیه امنیت داشته باشد. به نظرم روز آخر قهرمان مشخص می‌شود.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین