اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۰۰۸۱
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: امیدوارم ۲ دیدار بعدی را هم ببریم تا اینطور نشود که دوباره مثل دوره قبلی با معجزه به جام جهانی صعود کنیم.
۱۴:۳۳ - ۱۲ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| ابراهیم قاسمپور در گفت‌وگویی، درباره دو بازی بعدی تیم ملی که البته دو بازی سرنوشت‌ساز برای این تیم است، گفت: شرایط تا الان برای ما خوب بوده. در حالی که خوب بازی نمی‌کنیم اما نتیجه می‌گیریم. ازبکستان هم تیم بدی نیست اما قبلا هم با این تیم بازی کرده‌‌ایم و هرچند که در دوره قبلی مقابل آنها در تهران شکست خوردیم اما در مجموع همیشه مقابل ازبک‌ها برتر بوده‌ایم.

وی ادامه داد: ما در دور قبلی ازبکستان را در خانه‌اش شکست دادیم اما با شانس و دشواری و شرایط خوبی در آن دیدار نبود اما الان از دو بازی 4 امتیاز کسب کردیم و از لحاظ روحی و روانی و اعتماد به نفس بهتر از دور قبلی هستیم.

قاسمپور گفت: الان تیم ملی فقط یک مشکل دارد و اینکه بد بازی می‌کنند اما نتیجه می‌گیرد. تا الان همیشه روی خوب سکه به نفع ما بوده و امیدوارم حداقل اگر نتیجه می‌گیریم خوب هم بازی خواهیم کرد.

پیشکسوت فوتبال ایران در مورد اینکه برخی معتقدند در رقابت‌هایی مثل مقدماتی جام جهانی فقط باید به کسب امتیاز و صعود فکر کرد، گفت: در تورنمنت‌های کوتاه‌مدت همه دنبال نتیجه هستند اما الان چند سال است که کی‌روش در فوتبال ما حضور دارد و ما انتظار زیادی از او داریم. انتظار داریم تا با او متحول شویم و با این سبک و سیاق بازی نکنیم. ما در جام جهانی با یک فوروارد بازی می‌کنیم و در دیدار مقابل عمان و بحرین و هند و تیم‌های قوی‌تر هم با یک فوروارد بازی می‌کنیم. انتظار داریم تا حداقل در زمین خودمان بهتر باشیم اما این چنین نمی‌شود. با این حال به عنوان یک ایرانی دوست داریم در بدترین حالت هم تیم ملی ایران پیروز میدان باشد.

وی تاکید کرد: انتظار دیگرمان از کی‌روش این است تا به عنوان یک مربی که در جهان اعتبار دارد و طی 5-6 سال گذشته فرصت زیادی به او داده شده است تیم ملی بتواند یک بازی رو به جلو و هجومی را به نمایش گذاشته و این انتظار بیجایی نیست.

قاسمپور در مورد دیدار با ازبکستان گفت: این تیم الان صدرنشین است و اصلا تیم ضعیفی نیست. در این بین بازی با تیم‌های غرب آسیا مثل تیم‌های عربی به قول ما آبادانی‌ها بازی‌های چرک و کثیف است چون آنها بسته بازی می‌کنند اما بازی با تیم‌های آسیای میانه هرچند که قدرتی هستند اما می‌توان مقابل آنها بهتر بازی کرد چون بازتر هستند. از سوی دیگر با تیم‌هایی مثل ژاپن و کره نیز هیچ مشکلی نداریم و بیشتر وقت‌ها آنها را شکست می‌دهیم چون این تیم‌ها فوتبال بازی می‌کنند.

ملی‌پوش اسبق فوتبال ایران در مورد بازی تیم ملی مقابل کره جنوبی نیز گفت: همیشه از لحاظ روحی و روانی کره جنوبی جلوی ما بازنده است و ما همیشه به آنها تسلط داشتیم. اگر بازی‌های قبل را هم ببینید در 70 درصد موارد بازی‌ها به سود ایران بوده است. امیدوارم این دیدار را هم ببریم و نتیجه خوبی بگیریم و اینطور نشود که دوباره مثل دوره قبلی با معجزه به جام جهانی صعود کنیم.

وی تاکید کرد: امیدوارم طی دو بازی بعدی نتیجه خوبی بگیریم تا با اعصاب بهتر و شرایط مطلوب‌تر بازی‌های بعد را دنبال کنیم.

انتهای پیام/ا

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین