اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۰۰۷۸
مربی‌ درواز‌ه‌بان‌های تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران، گفت: از درواز‌ه‌بان‌های تیم راضی هستم و امیدوارم در ادامه هم بتوانند عملکرد خوبی داشته باشند.
۱۳:۵۶ - ۱۲ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| رضا حاج‌اسبویی در گفت‌وگو یی، درمورد نایب قهرمانی تیم ملی نوجوانان در آسیا گفت: بازی‌ها بسیار سطح بالایی داشت و تمام تیم‌ها با آمادگی و امکانات بالا به تورنمنت آمدند. کارمان سخت بود ولی خوشبختانه نتایج بدی نگرفتیم.

وی در مورد  دیدار فینال، خاطرنشان کرد: بازی با عراق خوب و فیزیکی بود و دو تیم عملکرد خوبی داشتند. در 90 دقیقه بازی به تساوی رسید و متاسفانه در ضربات پنالتی شکست خوردیم تا از قهرمانی باز بمانیم.

مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی در مورد عملکرد شاگردانش، تصریح کرد:‌ سه گل در جریان بازی خوردیم که یکی از آنهاروی نقطه پنالتی بود. از درواز‌ه‌بان‌های تیم راضی هستم و امیدوارم در ادامه هم بتوانند عملکرد خوبی داشته باشند.

حاج‌اسبویی در مورد جام جهانی، گفت: شرایط جام جهانی با رقابت‌های قهرمانی آسیا کاملا متفاوت است. باید از همین امروز کارمان را شروع کنیم تا بتوانیم در جام جهانی نتایج خوبی کسب کنیم و به موفقیت برسیم.

وی در مورد اینکه سه ماه قبل به تیم اضافه شد، گفت: وقتی به تیم آمدم شرایط گلرهای تیم خوب نبود و آنها از لحاظ فیزیکی و روحی آمادگی نداشتند. با تلاش بیشتر و تمریناتی که به صورت صبح و عصر انجام دادیم موفق شدیم گلرهای خوبی را آماده حضور در مسابقات کنیم.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین