اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۰۰۶۳
مدیر تیم‌های ملی فوتبال ایران گفت: در مورد بازی ایران و کره جنوبی تابع تصمیمی هستیم که مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران می‌گیرند.
۱۲:۵۸ - ۱۲ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| محمدرضا ساکت در مراسم استقبال از بازیکنان تیم ملی نوجوانان در بازگشت از هند، پس از نایب‌قهرمانی در آسیا، گفت: روزی که تیم را بدرقه می‌کردیم گفتیم شعار کاروان ما غدیر تا کربلا است و امیدوارم بودیم در بازگشت با گل به استقبال آنها برویم. خدا را شکر موفقیت‌ حاصل شد و تیم ملی ضمن صعود به جام جهانی توانست به‌عنوان نایب‌قهرمانی هم برسد،

وی افزود: موفقیت در جام جهانی مستلزم کار و تلاش فراوان است، باید این تیم را حفظ کرد و شرایط را برای حضور قدرتمندش در جام جهانی فراهم کرد.

مدیر تیم‌های ملی در مورد زمان اعزام تیم ملی به ازبکستان خاطرنشان کرد: تیم ملی با یک پرواز اختصاصی به ازبکستان می‌رود و روز جمعه پس از برگزاری مسابقه به ایران بازمی‌گردد. ایران با پرواز آتا راهی ازبکستان می‌شود.

ساکت در موردبحث تعویق بازی ایران با کره اظهار داشت: ما در این مدت رایزنی‌های زیادی در این رابطه انجام دادیم و حتی در سوئیس با اینفانتینیو از طریق مهدی تاج صحبت کردیم. با مسئولان فدراسیون کره و سفیر کره  هم مذاکراتی انجام دادیم، اما موفق نشدیم تغییری در زمان بازی انجام دهیم. ما تلاش می‌کنیم در بازی با کره ورزشگاه را به حسینیه تبدیل کنیم، البته زمان بازی در ابتدا ساعت 20 بود که آن را به 18 تغییر دادیم.

وی در پاسخ به سؤالی در مورد اینکه آیا تماشای بازی ایران و کره رایگان است، خاطرنشان کرد: فکر نمی‌کنم بازی رایگان باشد.

مدیر تیم‌های ملی در رابطه با اینکه برخی مراجع اعلام کردند حتی اگر به ضررمان هم باشد نباید بازی کنیم، تصریح کرد: ما به نظراتی که داده می‌شود احترام می‌گذاریم،‌اما تابع سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی هستیم و فدراسیون در این خصوص تصمیم‌گیر نیست. ما باید این مسئله را به نهادهای مختلف اعلام می‌کردیم و شورای تأمین و سازمان‌های ذی‌ربط را در جریان بازی گذاشتیم، هر تصمیمی که آنها بگیرند، ما تابع هستیم و به آن احترام می‌گذاریم.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین