اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۰۰۵۸
صدرنشین حال حاضر گروه A مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا طی تدابیری خاص خود را آماده نبرد با ایران می کند.
۱۲:۳۸ - ۱۲ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| ازبکستان بعد از دو برد متوالی برابر سوریه و قطر توانست در کمال تعجب همگان بالاتر از ایران و کره جنوبی در صدر جدول گروه بایستد تا با روحیه ای دو چندان به دنبال اولین صعود به جام جهانی در تاریخ این کشور باشد. در شرایطی که این تیم تا چند روز دیگر باید در یکی از حساس ترین بازی های خود از ایران میزبانی کند سرمربی ازبک ها تدابیر خاصی برای آماده سازی شاگردانش در نظر گرفته که چندان به مذاق رسانه های این کشور خوش نیامده است.


بابایان با دعوت از 23 بازیکن اردوی خود را در تاشکند برپا کرده و در این بین تمرینات خود را به دور از چشم همگان و پنهانی در ورزشگاه ملی شهر تاشکند که اختصاص به باشگاه پاختاکور دارد، برگزار می کند. این تصمیم سرمربی ازبک ها باعث خشم رسانه ها و خبرنگاران و تصویربرداران شد تا جایی که فدراسیون فوتبال این کشور در تازه ترین واکنش اعلام کرد رسانه ها امشب می توانند از تمرینات دیدن کنند.


در تنها تصویری که از تمرینات روزهای گذشته ازبک ها منتشر شده همه بازیکنان این تیم آماده و سرحال زیر نظر کادر فنی و در ساعتی که زمان مصاف با ایران است زیر نظر بابایان تمرین کردند و تنها مصدوم این تیم که کاپیتان ازبک ها قلمداد می شود زیر نظر کادر پزشکی به صورت اختصاصی تمرین می کند تا به بازی با ایران برسد.

 

 

 

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین