اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۰۰۴۴

نصرتی: همین‌جوری با‌استاد الهی قمشه‌ای عكس نگرفتم

محمد نصرتی، مدافع ماشین‌سازی كه از بند مصدومیت رها شده به تازگی توانست برای تیمش به میدان برود و امیدوار است با شروع لیگ برتر به طور ثابت برای ماشین‌سازی بازی كند. نصرتی چند روز پیش پستی جالب در صفحه اینستاگرامش منتشر كرد كه او را در كنار استاد الهی قمشه‌ای نشان می‌داد...
۱۱:۳۱ - ۱۲ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| محمد نصرتی، مدافع ماشین‌سازی كه از بند مصدومیت رها شده به تازگی توانست برای تیمش به میدان برود و امیدوار است با شروع لیگ برتر به طور ثابت برای ماشین‌سازی بازی كند. نصرتی چند روز پیش پستی جالب در صفحه اینستاگرامش منتشر كرد كه او را در كنار استاد الهی قمشه‌ای نشان می‌داد. نصرتی جزو فوتبالیست‌های كتابخوانی است كه به اعتقاد خودش به خاطر علاقه قلبی به آقای الهی قمشه‌ای این عكس را گذاشته نه فقط صرفا عكس انداختن. او در همین رابطه و شرایط ماشین‌سازی گفت‌وگویی انجام داد.
  • عكسی كه در اینستاگرام‌تان باآقای الهی قمشه‌ای منتشر كردید، خیلی جالب بود. از علاقه‌مندان به سخنرانی‌های ایشان هم هستید؟
من همیشه سخنرانی‌های آقای الهی‌قمشه‌ای را گوش و در مورد مسائل مختلف از حرف‌هایشان استفاده می كنم. به نظر من واقعا ایشان از افراد فرهیخته و وارسته در تاریخ ایران هستند. من از صمیم قلب این حرف را می‌زنم و فقط دنبال عكس گرفتن نبودم.
  • جمله‌ای هست كه از الهی قمشه‌ای شنیده یا خوانده باشید و تحت تاثیر قرار بگیرید؟
ایشان از چهره‌های ماندگار ایران هستند و حتی كتاب‌هایشان را در خانه دارم و می‌خوانم. نمی‌توانم فقط یك جمله از ایشان بگویم كه تحت تاثیر آن قرار گرفته باشم چون كلمه به كلمه از حرف‌های ایشان درس است.
  • شرایط خودتان بعد از مصدومیت چطور است؟
در حال حاضر مصدومیتم برطرف شده و مشكلی ندارم و می‌توانم بازی كنم. فكر می‌كنم در هفته‌های آینده دوباره بتوانم خودم را نشان دهم و مشكلی ندارم. بعد از برد در جام‌حذفی هم از لحاظ روحی و فنی تیم شرایط خوبی دارد.
  • اتفاقا با زدن 11گل در این بازی ركورد زدید.
این برد خیلی به بچه‌ها از لحاظ روحی كمك كرد. درست است حریف گمنام بود اما ما این تیم را دست‌كم نگرفتیم تا مبادا غافلگیر شویم. ما سفر خیلی طولانی هم داشتیم و خسته بودیم. البته حریف تا 20دقیقه اول خوب بود اما وقتی گل زدیم آنها نتوانستند جلوی ما مقاومت كنند. لازم به ذكر است كه چمن این ورزشگاه خیلی خوب بود و باعث شد از نظر فنی خوب كار كنیم.
  • در حال حاضر از انتخاب ماشین‌سازی راضی هستید؟
بله خداراشكر از این تصمیم راضی هستم. من با رسول خطیبی همبازی بود و فكر می‌كنم او در حال حاضر مربی با انگیزه‌ای است و تیم خوبی ساخته. دو پیشنهاد دیگر هم داشتم اما تصمیم گرفتم در تبریز بمانم چون این شهر را مثل خانه خودم می‌دانم. البته ناگفته نماند دوست داشتم در گسترش‌فولاد بمانم اما نشد.
  • ظاهرا هنوز هم دلخور هستید؟
دلخور نیستم اما یك‌سری مسائل فراموش نمی‌شوند. به هر حال من چند سال در این تیم بازی كردم و در گسترش مصدوم شدم اما وقتی آسیب دیدم من را نخواستند و مجبور شدم جدا شوم. حتی در كنار این تیم تمرین می‌كردم و مصدومیتم روبه بهبود بود. در دنیا رسم است که وقتی بازیکنی مصدوم می‌شود، قراردادش را تمدید می‌کنند؛ مثلا مسعود شجاعی در تیم خود مصدوم شد و کلی کار فرهنگی برایش کردند و خیلی موارد دیگر از این دست وجود دارد. به هر صورت اجازه تمرین کردن در کنار تیم را پیدا کردم تا به شرایط مسابقه برگردم.
  • در حالی‌كه تمرین می‌كردید چطور پزشك تشخیص داد كه نمی‌توانید برای گسترش بازی كنید؟
با اینکه دکتر کیهانی، جراح و دکتر شهاب، فیزیوتراپ تیم ملی، تشخیص‌شان این بود که مشکلی برای بازی ندارم، دکتر نجفی تشخیص داد که شرایط بازی ندارم. نمی‌دانم دکتر نجفی چه مشکلی با من داشت که گفت نمی‌توانی بازی کنی. آقای کمالوند هم ایشان را بهترین دکتر ایران می‌داند و من هم جدا شدم.
راستی قبل از داربی گفته بودید، دوست دارید پرسپولیس برنده شود و این تیم را یكی از شانس‌های قهرمانی می‌دانستید اما این تیم در جام‌حذفی به قشقایی باخت.
پرسپولیس یك جام را از دست داد و این مساله برای تیم پرهوادار پایتخت خوب نیست. به نظر من شرایط زمین طوری نبود كه پرسپولیس بتواند فوتبال بازی كند و تیم حریف هم با دفاع كردن موفق شد پرسپولیس را شكست دهد. در این زمین فوتبال بازی كردن سخت بود و ضد فوتبال آسان.

مصاحبه ازنیلوفر واشقانی
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: ماشین سازی نصرتی
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین