اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۰۰۴۲

اردوی بسیار خوبی در ارمنستان داشتیم

مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: اردوی بسیار خوبی در ارمنستان برگزار کردیم و تمرینات عالی را پشت سر گذاشتیم.
۱۱:۲۶ - ۱۲ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز|

اوسیانو داکروز قبل از شروع تمرین تیم فوتبال ایران گفت: اردوی بسیار خوبی را پشت سر می‌گذاریم و پیش از این هم تمرینات عالی در ارمنستان انجام دادیم. شرایط تمرینی و زمینی در اردوی ارمنستان بسیار خوب بود.

وی افزود: کریم انصاری‌فر، مسعود شجاعی و رضا قوچان‌نژاد به تهران رسیدند و مابقی بازیکنان برای اینکه پروازهای بیشتری انجام ندهند به طور مستقیم به تاشکند می‌آیند تا به تیم ملحق شوند.

وی در مورد دیدار مقابل ازبکستان تصریح کرد: بازی دشواری مقابل ازبکستان داریم و پس از آن باید به مصاف کره جنوبی برویم. تفکر ما به این شکل است که هر بازی را به طور جداگانه در نظر بگیریم. اکنون فقط تمرکز و فکرمان روی بازی با ازبکستان است. می‌دانیم این تیم خیلی از بازیکنان گذشته خود را حفظ کرده و آنها با تجربه بیشتر به میدان می‌آیند. این تیم با 6 امتیاز اعتماد به نفس بالایی دارد و بدون شک بازی سختی پیش رو داریم.

مربی تیم ملی فوتبال ایران در مورد اینکه قرار است دیدار تیمش مقابل ازبکستان را بنجامین ویلیامز قضاوت کند و آیا نگرانی از این بابت ندارد، اظهار داشت: نباید دیگر در مورد داوری صحبت کنیم. توقع ما از هر داوری از جمله بنجامین ویلیامز این است که عملکرد خوبی داشته باشد. همانطور که از بازیکنان انتظار عملکرد خوب داریم. ما نیاز و توقعی از داور برای کمک به تیم نداریم و فقط می‌خواهیم قضاوت خوبی داشته باشند.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین