اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۰۰۲۱

کادرفنی تیم ملی به‌غیر از یک نفر نمی‌خواست من برگردم

بهترین دروازه‌بان جهان در سال ۲۰۱۰ گفت: امکاناتی که در اختیار تیم ملی قرار داشت، در حد تیم‌های سوم یا چهارم جام جهانی هم نبود.
۱۰:۰۸ - ۱۲ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| مصطفی نظری در گفت‌وگویی، درخصوص کسب مقام سومی تیم ملی فوتسال در جام جهانی، اظهار داشت: بچه‌ها واقعاً‌ نتیجه بسیار خوبی گرفتند. با توجه به اینکه امکانات ایران به اندازه تیم سوم یا چهارم جهان نبود،‌اما بازیکنان با غیرت و تعصبشان به این مهم دست یافتند. به نظرم ما مقابل روسیه هم می‌توانستیم پیروز شویم، اما بازی‌های دوستانه زیاد کار را خراب کرد؛ چراکه دستمان برای حریف رو شده بود. در هر حال برنزی که تیم ایران کسب کرد، ارزش طلا داشت.

وی در مورد اینکه آیا حسرت این را نمی‌خورد که در کنار تیم ملی نبود، گفت: آدم‌ها مسئول تصمیمی هستند که خودشان می‌گیرند، من وقتی در آن شرایط به تیم ملی دعوت شدم، احساس کردم که آن‌طوری که باید و شاید با من رفتار نکردند. با منی که 10 سال برای تیم ملی زحمت کشیدم و به عنوان بهترین دروازه‌بان جهان و همچنین به عنوان دومین دروازه‌بان جام جهانی انتخاب شدم، رفتار مناسبی صورت نگرفت، احساس کردم مجموعه به غیر از  محمد ناظم‌الشریعه خواستار برگشت من نبود؛ چراکه ویزای ایتالیا برای من گرفته نشده بود.

بهترین دروازه‌بان جهان در سال 2010 یادآور شد: من در آمادگی کامل به سر می‌بردم و انتظار نداشتم با بهترین دروازه‌بان تاریخ فوتسال ایران چنین برخوردی را بکنند. دوست داشتم در کنار بازیکنان عرق بریزم،‌ اما هیچ‌گاه حسرت این را نمی‌خورم که در آنجا نبودم؛ چراکه سر خواسته‌های خود ایستادم، هم‌اکنون هم شرمنده خود نیستم، در آن زمان با 5-4 مربی خود مشورت کردم و آنها هم به این مسئله گوشزد کردند. از سوی کادر فنی تیم ملی هیچ پالسی را ندیدم که نسبت به حرف و حدیث‌های به‌وجود‌آمده علیه من واکنشی نشان بدهند. اگر بار دیگر هم به گذشته بازگردیم، همین تصمیم را می‌گیرم.

نظری در مورد خداحافظی محمد کشاورز نیز گفت: وقتی که این مسئله را شنیدم، شوکه شدم. به نظرم او یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتسال کشورمان است و بهترین عقب‌گیر فوتسال ماست که معتقدم دیگر کسی همچون او پیدا نخواهد شد. من با کشاورز در تیم‌های مختلف همبازی بودم و خیالم راحت بود؛ چراکه می‌دانستم اگر توپ از من رد بشود، سدی پشت من ایستاده و اجازه نمی‌دهد توپ به گل تبدیل شود.

وی در مورد مصدومیت کشاورز افزود: به هر حال مصدومیت جزئی از فوتسال است، من بزرگترین مصدومیت خود را در بازی ایران و آمریکا کسب کردم. به نظرم با اراده‌ای که کشاورز دارد، می‌تواند دوباره به فوتسال بازگردد و روزهای خوب خود را ادامه بدهد، معتقدم او در تیم ملی هم هنوز می‌توانست بازی کند.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین