اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۹۹۰۳
مدافع استرالیایی پرسپولیس بعد از پایان هفته هفتم و تعطیلی لیگ‌برتر به كشور خود رفت تا با شروع تمرینات سرخپوشان دوباره به تهران برگردد...
۱۷:۰۷ - ۱۱ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| مدافع استرالیایی پرسپولیس بعد از پایان هفته هفتم و تعطیلی لیگ‌برتر به كشور خود رفت تا با شروع تمرینات سرخپوشان دوباره به تهران برگردد. اما بعد از پایان تعطیلات ترجیح داد به ایران برنگردد و مسئولان باشگاه هم به نظر می‌رسد از این تصمیم او استقبال كرده‌اند. مدیران پرسپولیس حالا به دنبال این هستند كه بدون پرداخت هیچ پولی قرارداد گولچ را فسخ كنند تا هم از شر این مدافع راحت شوند و هم برای جذب بازیكنی كه احتمالا نامش اشكان دژآگه خواهد بود، جا باز كنند.
  •  بازیكن مازاد، از همان روز اول
وقتی آنتونیو گولچ در ابتدای فصل به پرسپولیس پیوست با توجه به كارنامه‌اش در لیگ استرالیا و كسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا تصور می‌شد تا پایان فصل در كنار سیدجلال حسینی زوج خط دفاعی سرخپوشان را تشكیل دهد. اما در همان ابتدای اردوی آماده‌سازی سرخپوشان، برانكو متوجه شد كه در انتخاب این بازیكن اشتباه كرده است و پروژه كنار گذاشتن این مدافع استرالیایی كلید خورد.
  •  تبعید به جای پول دادن
در روزهایی كه رامین رضاییان در سودای بازگشت به پرسپولیس بود همه فكر می‌كردند برانكو كه از گولچ ناراضی است و این بازیكن را كنار خواهد گذاشت تا جا برای رامین باز شود. اما برانكو این كار را نكرد و ترجیح داد به‌جای فسخ قرارداد با مدافع استرالیایی، او را به روی سكوها تبعید كند. البته این بازیكن قراردادی به ارزش 660میلیون با پرسپولیس بسته بود و به همین دلیل فسخ قرارداد با او كار راحتی نبود. در نهایت هم رامین به پرسپولیس برگشت اما به‌جای ساسان انصاری نه به‌جای گولچ.
  •  مشترك موردنظر در دسترس نیست
سكونشینی گولچ در هر 7هفته لیگ برتر باعث ناراحتی این بازیكن شد تا جایی كه او ناراحتی‌اش را در تمرینات و در برخورد با برانكو و بازیكنان هم نشان می‌داد. همین اتفاق باعث شد تا او در تعطیلی دوم لیگ به كشورش برود و با شروع تمرینات دیگر به ایران بازنگردد. گولچ این روزها نه جواب مسئولان باشگاه را می‌دهد و نه حتی جواب مدیر برنامه‌های خود را.
  •  پرسپولیس به‌دنبال فسخ یك‌طرفه
با توجه به غیبت گولچ حالا مسئولان پرسپولیس در تلاشند تا از غیبت این بازیكن استفاده كرده و شكایتی را علیه او تنظیم كنند. در آن صورت نه‌تنها پولی به گولچ پرداخت نمی‌شود بلكه پرسپولیسی‌ها می‌توانند این بازیكن را محكوم كرده و قراردادش را یك‌طرفه فسخ كنند. اگر مسئولان پرسپولیس پرونده را درست پیش ببرند شاید برخلاف موارد قبلی این بار از بازیكن خارجی خودشان طلبكار هم بشوند و بتوانند جریمه‌ای هم از او دریافت كنند.
  •  هدایتی وارد می‌شود
در همین اوضاع و احوال خبر رسید اشكان دژآگه به‌طور قطعی از العربی جدا شده و همین اتفاق كافی بود تا حسین هدایتی با هماهنگی با برانكو آمادگی خود را برای جذب دژآگه اعلام كند. حالا شاید تركاشوند كه در ابتدای فصل مسئول مذاكره با خریدهای جدید بود باید در بزرگ‌ترین مذاكره خود به‌دنبال راضی كردن ستاره سابق بوندس‌لیگا برای حضور در جمع سرخپوشان باشد.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین