اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۹۸۶۰

نوری: خوشحالم به تبریز آمده‌ام

محمد نوری، هافبك تراكتورسازی در بازی مقابل فولادیاسوج از ابتدا در تركیب تیمش به میدان رفت. او بعد از برد برابر فولادیاسوج اعتقاد داشت نباید تیم‌های دسته پایین‌تر را نادیده گرفت چون با تمام توان و حتی بیش از حد در زمین انرژی می‌گذارند. نوری در همین رابطه و حذف ناباورانه پرسپولیس بعد از باخت به قشقایی شیراز گفت‌و‌گویی انجام داد...
۱۴:۴۶ - ۱۱ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| محمد نوری، هافبك تراكتورسازی در بازی مقابل فولادیاسوج از ابتدا در تركیب تیمش به میدان رفت. او بعد از برد برابر فولادیاسوج اعتقاد داشت نباید تیم‌های دسته پایین‌تر را نادیده گرفت چون با تمام توان و حتی بیش از حد در زمین انرژی می‌گذارند. نوری در همین رابطه و حذف ناباورانه پرسپولیس بعد از باخت به قشقایی شیراز گفت‌و‌گویی انجام داد.
  • تراكتور در بازی مقابل فولادیاسوج با نفرات اصلی وارد زمین شد، ظاهرا برخلاف تیم‌های دیگر حریف را دست‌كم نگرفته بودید.
دقیقا همین‌طور است. قبل از بازی آقای قلعه‌نویی گفته بود نباید این تیم را دست‌كم بگیریم چون اگر اتفاقی بیفتد فرصت جبران نداریم. ما هم با تمام توان بازی كردیم و می‌دانستیم حریف جلوی ما كم نمی‌آورد زیرا چیزی برای از دست دادن ندارد. تیمی كه مشكلات مالی زیادی دارد، وقتی جلوی تراكتور قرار می‌گیرد خودش را نشان دهد.
  • ظاهرا تراكتور تمام هزینه‌های این تیم را پرداخت كرده. واقعا برگزاری بازی‌ها در شرایطی كه تیم‌های زیادی به‌خاطر مشكلات مالی انصراف دادند، درست است؟
به نظر من سازمان لیگ باید در این شرایط طوری برنامه‌ریزی و قرعه‌كشی می‌كرد كه تیم‌های ضعیف‌تر از نظر مالی و بودجه در شهر خودشان میزبان باشند. این تیم‌ها یا نباید شركت كنند یا حداقل باید با میزبانی در شهرشان موافقت شود. اگر آنها در شهر خودشان بازی كنند، ورزشگاه‌هایشان پر از تماشاگر می‌شوند و این اتفاق خوبی است. شما همین بازی پرسپولیس با قشقایی را دیدید؟ مردم با انگیزه فراوان، به استادیوم آمدند و تیمشان را تشویق کردند.
  • شاید همین تشویق‌ها باعث حذف پرسپولیس شد.
من در مورد مسائل فنی نمی‌توانم صحبت كنم اما همه دیدند كه طرفداران قشقایی با لباس‌های محلی چطور تیم‌شان را تشویق می‌كردند؛ جام‌حذفی یعنی همین! تیم‌ها برای اینکه خودشان را نشان دهند می‌آیند و بهترین بازی‌هایشان را هم انجام می‌دهند. شنیدم نفت و گازگچساران هم توانسته استقلال‌خوزستان را شکست دهد. همه اینها باعث شده که فوتبال، جذاب شود و همه را به سمت خودش بکشاند. فقط هواداران پرسپولیس ناراحت شدند و امیدوارند در آینده جبران شود.
  • تراكتور در جام‌حذفی قهرمان می‌شود؟
ما یك جام می‌خواهیم و هم جام‌حذفی و هم لیگ برایمان جدی است. ما می‌توانیم قهرمان شویم و فكر می‌كنم تا فینال برویم. دركل تمام تلاشمان را به كار می‌بندیم.
  • در حال حاضر بعد از گذشت 7هفته از لیگ از انتخاب تراكتور راضی هستید؟
من دوست داشتم در یك تیم پرطرفدار بازی كنم و خوشحالم كه تراكتور را انتخاب كردم. مردم تبریز عاشق تیم‌شان هستند و واقعا به تك‌تك بازیكنان انگیزه می‌دهند. بعد از قطر بهترین انتخاب تراكتور بود و من از انتخابم راضی هستم. از لحاظ فنی هم در تیم شرایط خوبی دارم و واقعا تیم قدرتمندی داریم. برایم فرقی نمی‌کند هافبک نفوذی باشم یا دفاعی و بازی را که کادرفنی بخواهد انجام می‌دهم. کار کردن با آقای قلعه‌نویی، برایم جالب است و احساس آرامش دارم.

مصاحبه از نیلوفر واشقانی
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
نظرات بینندگان
بهناز
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۴
نوری را دوستش داریم ، بازیکن بسیار خوبیست، ما امسال هر دو جام را میخواهیم ان شاالله.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۱
به امید خدا دو جام واسه تراختور کبیر هست
اشنا
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷
تا به حال یک تیم دو تا جام را همزمان نبرده است به امید خدا تیم تراکتور با بردن دو تا جام امسال هم یک اولین ثبت کند
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین