اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۹۴۷۹

کوشکی؛ بازمانده خوش یمن استقلال - مرصاد

حسین کوشکی مدافع مرودشتی تیم قشقایی تنها بازمانده دیدار استقلال در مقابل مرصاد شیراز در سال 1385 بود، که مقابل پرسپولیس هم به میدان رفت.
۰۰:۳۲ - ۱۰ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| حسین کوشکی مدافع بومی تیم قشقایی شیراز فوتبال خود را به نوعی مدیون دیدار برابر استقلال تهران است. 10 سال پیش استقلال تهران در برابر مرصاد شیراز قرار گرفت و با دو گل از این تیم شکست خورد. یکی از چهره های تاثیرگذار آن دیدار بود.


حسین کوشکی بود که موفق شد با درخشش در برابر استقلال به فوتبال ایران معرفی شود و حتی به این تیم هم راه پیدا کرد. البته حضور او در استقلال بیش از یک سال طول نکشید و این بازیکن به تیم پیام مشهد رفت.


راه‌آهن، برق شیراز، داماش گیلان، صنعت نفت آبادان و صبای قم تیم های دیگر این بازیکن در لیگ برتر بودند. کوشکی پس از یک ماجراجویی 9 ساله که با درخشش برابر استقلال شروع شد به فوتبال ایران معرفی شد و امروز در 32 سالگی برابر پرسپولیس به میدان رفت و یکی از بازیکنان این تیم شیرازی در ثبت پیروزی تاریخی برابر پرسپولیس بود، تا خاطره پیروزی برابر استقلال تهران در خاطر این بازیکن زنده شود و تنها بازمانده خوش یمن دیدار استقلال و مرصاد شیراز باشد.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین