اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۹۴۰۸
سردبیر پیروزی انتقادات تندی را پس از شکست سرخپوشان مقابل قشقایی شیراز مطرح کرد.
۱۸:۳۴ - ۰۹ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| حسین قدوسی،در یادداشتی درباره شکست عجیب پرسپولیس مقابل تیم قشقایی شیراز نوشت:

می توانستیم پنج شنبه یا شنبه بازی کنیم تا در مراسم سالگرد درگذشت کاپیتان شاهد حضور سرخ ها باشیم.

می توانسنیم طبق قانون و براساس اعلام رسمی سازمان لیگ و فدراسیون بخاطر حضور بیش از سه ملی پوش در اردوی تیم ملی درحواست تعویق بازی را بدهیم اما بخاطر اینکه دچار فشردگی در بازی های لیگ نشویم خودمان حاضر شدیم بدون ملی پوشان بازی کنیم.

مربیان رفتند سفر و کرواسی و مشخص نبود در جام حذفی بازی می کنیم یا نه تا اینکه اعلام شد پرسپولیس خواهان تعویق بازی نیست.پس دنبال بهانه نباشیم.پرسپولیس ملی پوشانش را نداشت اما همین نفرات هم سابقه سالها بازی در لیگ برتر را دارند.

تیم امروز یک گل در صد و بیست دقیقه زد در حالی که عناصری چون نوراللهی.کامیابی نیا.مسلمان.عالیشاه.احمدزاده.علیپور و پریموف را در فاز حمله داشتیم.

یادمان باشد امسال سخت گل می زنیم.

یادمان باشد تیم حریف جز شیری با شیری ریش سفید و کوشکی با این سن و سال مهره دیگری که سابقه بازی در لیگ برتر داشته باشد را نداشت.

پس دنبال بهانه نباشیم.

نخواهیم توپ ناکامی را به زمین کی روش بینداریم.ما می توانستیم خواهان تعویق بازی شویم.می توانستیم در حضور ملی پوشان بازی کنیم.فدراسیون هم رسما این را اعلام کرد و اطلاعیه سازمان لیگ و مصاحبه های بهروان در این باره موجود است.پس واقع بین باشیم و بدانیم این باخت توجیهی ندارد.ندارد!

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری