اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۹۱۹
مدیر ورزشی تیم فوتبال بایرن مونیخ با حمایت از بال فرانسوی این تیم تأکید کرد هافبک برزیلی جدید باواریایی‌ها جای وی را در تیم تحت هدایت گواردیولا نخواهد گرفت.
۱۳:۵۱ - ۱۱ تير ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز- باشگاه بایرن مونیخ در تازه‌ترین اقدام خود موفق به جذب داگلاس کاستا از شاختار دونتسک اوکراین  شد. این هافبک نفوذی برزیلی که با قراردادی پنج ساله به ارزش 30 میلیون یورو به جمع قهرمان آلمان ملحق شد، قابلیت‌هایی مشابه آرین روبن و فرانک ریبری دارد و با حضور او گزینه‌های پپ گواردیولا برای استفاده در پست بال هجومی بیشتر شد.

ماتیاس سامر، مدیر ورزشی تیم فوتبال بایرن مونیخ در خصوص هافبک جدید باواریایی‌ها گفت: کاستا بازیکن باتجربه‌ای است و نه تنها توان بازی در خط دفاعی را دارد، بلکه می‌تواند در پست‌های مختلفی بازی کند. در مورد اینکه گفته می‌شود داگلاس به نوعی جای ریبری را در بایرن خواهد گرفت، به نظرم این بی‌احترامی محض به فرانک است. درست است که مصدومیت او حالا نسبتاً طولانی مدت شده و قادر به همراهی بایرن نیست، ولی او هنوز بازیکن بایرن مونیخ است.

وی در ادامه تأکید کرد: ما منتظر ریبری خواهیم ماند، او تحت حمایت کامل بایرن مونیخ است و امیدواریم هر چه سریع‌تر و البته با سلامت کامل به ترکیب تیم بازگردد. داگلاس کاستا جایگزین فرانک نیست و می‌تواند در سمت راست در کنار او بازی کند. کاستا می‌تواند در میانه میدان با قدرتی که پای چپیش دارد به توان هجومی تیم بیفزاید. البته او قادر به بازی در سمت چپ و میانه میدان هم هست. به نظر من کاستا بازیکنی هجومی است که انعطاف‌پذیری بالایی دارد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین