اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۹۱۷۰

خیال آسوده پورعلی‌گنجی برای حضور در ترکیب

منتظری به دلیل مصدومیت دو بازی حساس تیم ملی مقابل ازبکستان و کره جنوبی را از دست داد.
۱۶:۳۲ - ۰۸ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| منتظری به دلیل مصدومیت دو بازی حساس تیم ملی مقابل ازبکستان و کره جنوبی را از دست داد. این مساله به دغدغه کی‌روش تبدیل شد، تا جایی که سرمربی تیم ملی دنبال یافتن جانشینی مناسب برای منتظری گشت و در نهایت به نام مرتضی پورعلی گنجی رسید.
 درست مثل جام ملت‌های آسیا در استرالیا که منتظری آسیب دید و پورعلی گنجی جانشین او شد. در این چند ماه اخیر، رقابت میان منتظری، سیدجلال حسینی و مرتضی پورعلی گنجی برای حضور در ترکیب اصلی وجود داشت. منتظری بیشتر فیکس بود و یکی از بین سیدجلال و پورعلی گنجی نیز کنار او قرار می‌گرفت که اغلب قرعه به نام حسینی می‌افتاد.
حالا و در غیاب منتظری، خیال پورعلی گنجی برای بازی مقابل ازبکستان و کره جنوبی آسوده شده و او می‌داند که در ترکیب اصلی و یازده نفره تیم ملی قرار خواهد گرفت. مدافع 24 ساله السد قطعا زوج سیدجلال حسینی 35 ساله خواهد بود. این دو که جام ملت‌های آسیا در سال 2015 را کنار هم پشت سر گذاشته اند،
این بار نیز باید در دو بازی حساس قلب خط دفاع تیم ملی را تشکیل بدهند. انگیزه پورعلی‌گنجی می‌تواند خط دفاع تیم ملی را بیمه کند. بخصوص این بازیکن انگیزه دارد تا با بازگشت منتظری هم جایگاه خود را حفظ کند.
منبع: ایسنا
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین