اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۹۱۲۲

قول می دهم که برانکو از اعتماد به من پشیمان نشوند

مدافع جوان پرسپولیس گفت: «با وجود مدافعانی مثل سیدجلال و انصاری توقع بازی نداشتم و می‌دانم برای فیکس شدن در پرسپولیس باید خیلی بیشتر از این‌ها تلاش کنم.»
۱۱:۲۴ - ۰۸ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| حامد آقایی یکی از بازیکنانی است که برای حضور در پرسپولیس تست فنی داد و با اینکه تا امروز شانس بازی نداشته، می‌گوید که از انتخابش راضی است.

 

وی اظهار داشت: «خیلی خوشحالم که توانستم مورد تایید مربی بزرگی چون برانکو قرار بگیرم و تلاش می‌کنم مزد این اعتماد را با حضور موثر در پرسپولیس بدهم. درست است که تا الان بازی نکرده‌ام اما با وجود مدافعانی مثل سیدجلال و انصاری توقعی هم نداشتم و می‌دانم برای فیکس شدن در پرسپولیس باید خیلی بیشتر از این‌ها تلاش کنم.»

 

آقایی افزود: «حالا هم امیدوارم مقابل قشقایی فرصت بازی به من برسد که اگر این اتفاق بیفتد، تمام تلاشم را به کار می‌گیریم تا پاسخ خوبی به اعتماد کادرفنی بدهم و قول می‌دهم که از اعتماد به من پشیمان نشوند.»

 

بازیکن جوان پرسپولی در پایان تاکید کرد: «البته چه من بازی کنم و چه بازی نکنم، نظر برانکو و موفقیت پرسپولیس برایم در اولویت است. نه فقط من، همه بازیکنان جوان تیم انگیزه بالایی دارند و می‌خواهند در جام حذفی خودشان را نشان بدهند.»

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین